Gå til innhold

Her diskuterer vi tippe- og oddstips. v.2


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såklart Barca vinner når Hauge leker juniordommer. Det utvisningen var ganske latterlig. Messi er smart som hopper i det han ser at han kommer til å bli takla. Nei jeg er ikke Chelsea fan, ei heller Barca fan. Hater filming.

5656620[/snapback]

 

Off Topic:

Nja, jeg vil no si at det er fult mulig å forsvare det røde kortet. Var en kompis som sa til meg at Del Horno hadde tatt et 20-30 meters løp for å "ta" Messi, Messi hadde jo lekt seg med Del Horno hele kampen. Og hvem hadde ikke hoppet opp i den situasjonen? Hadde han stått med beina plantet i jorden hadde han kanskje brukket en fot eller to. Uansett så burde jo neste Robben fått et lite gult kort for taklingsforsøket. Gå inn med knottene først etter leggen til Messi.

 

Og min øyeblikkelig reaksjon var at det var et "orange" kort i lufte. For i den kameravinkele som vi først fikk se situasjonen i, ser det jo ut som at Del Horno bare er ute etter å ta Messi.

 

On Topic:

Ser at kamper det er verdt å satse penger på er: Reading, Sheffield Utd, Leeds, Watford, Atletico Madrid og Sevilla.

Endret av svalbard
Lenke til kommentar

Har nå satt opp to tripplinger:

 

35H Sheffield Utd - Queens Park Rangers 1,45

37H Watford - Cardiff 1,70

55H Atletico Madrid - Malaga 1,40

 

Odds: 3,45 Innsats 100kr

 

60 Nancy - Sochaux 1,85

82B West Brom - Middelsbroug 2,60

88B Espanyol - Sevilla 2,50

 

Odds: 12,03 Innsats 30kr

 

Kommer tilbake med hva som eventuelt blir blå bonger..

 

EDIT: har lagt til blå bonge, og skiftet ut milan kampen

Endret av svalbard
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...