Gå til innhold

Her diskuterer vi tippe- og oddstips. v.2


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vi slå oss sammen og kjøpe noen lodd ?

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article563177.ece

 

Kan legge ut for ti stk. jeg...

5621943[/snapback]

 

Fikk lyst til å bli med, men er totalt usansynlig at vi vinner, desverre. Men om vi får kjøpt 150 millioner lodd så vinner vi jo nesten sikkert da :p

 

Kanskje vi maks ender opp med å kjøpe 500 lodd. Så mye gullhår i rompa har ikke jeg hvertfall at jeg i det heletatt kan tro at vi vil vinne :)

Lenke til kommentar
Skal vi slå oss sammen og kjøpe noen lodd ?

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article563177.ece

 

Kan legge ut for ti stk. jeg...

5621943[/snapback]

 

Fikk lyst til å bli med, men er totalt usansynlig at vi vinner, desverre. Men om vi får kjøpt 150 millioner lodd så vinner vi jo nesten sikkert da :p

 

Kanskje vi maks ender opp med å kjøpe 500 lodd. Så mye gullhår i rompa har ikke jeg hvertfall at jeg i det heletatt kan tro at vi vil vinne :)

5622404[/snapback]

 

Tjaaa ? 1:146 mil.>10:14,6mil.> 100:1,4 mil. :hmm:

 

Hvor mange lodd vi kan kjøpe i lag da ? Seff. har dem mindre premier også...

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

FIASKO, skulle hørt på meg selv i går og ikke satset på det som jeg trodde skulle gå inn.

 

OT:

 

Nå er det vel noen som bør ta samling i bånn. Dette er rett og slett for dårlig. Pengene overlever jeg fint, det er ikke det som plager meg. Jeg hadde virkelig trodd og håpet på en bedre sorti for Norge i dette OL.

Lenke til kommentar
FIASKO, skulle hørt på meg selv i går og ikke satset på det som jeg trodde skulle gå inn.

 

OT:

 

Nå er det vel noen som bør ta samling i bånn. Dette er rett og slett for dårlig. Pengene overlever jeg fint, det er ikke det som plager meg. Jeg hadde virkelig trodd og håpet på en bedre sorti for Norge i dette OL.

5624379[/snapback]

 

 

Det var dårlige greier....

 

Vel ! Få se på dagens andre muligheter... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...