Gå til innhold

Her diskuterer vi tippe- og oddstips. v.2


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har du ræva full av penger eller jarmo ? :p :p

5516920[/snapback]

 

Hehe ! Panter flasker for harde livet (tømmer de selv også) :!:

 

Nei da ! Jeg har faste inntekter og har ca. 20K tippegevinster i siste 1/2 år (netto)

 

Edit: Stygt å lyve for kompiser :blush: Mener seff. siste halvt år, har ikke helt fått med meg at vi lever år 2006 nå...

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
har du ræva full av penger eller jarmo ? :p :p

5516920[/snapback]

 

Hehe ! Panter flasker for harde livet (tømmer de selv også) :!:

 

Nei da ! Jeg har faste inntekter og har ca. 20K tippegevinster i siste 1/2 år (netto)

 

Edit: Stygt å lyve for kompiser :blush: Mener seff. siste halvt år....

5516965[/snapback]

 

daså, da har du råd til å kose deg litt ;)

 

20K er jo ikke ille det :p

 

 

men hva mener du med å lyve for kompisene? :p

Lenke til kommentar
Har noen av dere vunnet på Tipping i det hele tatt? Og isåfall ble premien over 200 kr? Hehe. Virker som sjansen for å vinne her er mindre enn å vinne på Lotto. Alltid et lag som driter seg ut. Og NT setter jo bevisst usikre kamper for å vinne på det selv.

5518487[/snapback]

 

Fikk nesten 27K i sommeren.. ;)

Ellers har det blitt 10-7000 kr ny og ne..

Lenke til kommentar
Har noen av dere vunnet på Tipping i det hele tatt? Og isåfall ble premien over 200 kr? Hehe. Virker som sjansen for å vinne her er mindre enn å vinne på Lotto. Alltid et lag som driter seg ut. Og NT setter jo bevisst usikre kamper for å vinne på det selv.

5518487[/snapback]

 

Fikk nesten 27K i sommeren.. ;)

Ellers har det blitt 10-7000 kr ny og ne..

5518690[/snapback]

 

 

Ikke dårlig Jarmo ;)

Finner hvertfall det at man går i store tap i lengden ved å spille et sånt spill.

Men men. Norsk Tipping kan visst sakene sine godt siden det stadig vekk er Jackpot.

 

Er ikke lenge igjen til Onsdag nå, forresten. Lurer virkelig på om jeg skal starte med et brak og give løs på alle de stakkarslige kampene den dagen. Eller om jeg skal avvente og spille 1-2 kamper hver dag for å safe =P

Lenke til kommentar
Har noen av dere vunnet på Tipping i det hele tatt? Og isåfall ble premien over 200 kr? Hehe. Virker som sjansen for å vinne her er mindre enn å vinne på Lotto. Alltid et lag som driter seg ut. Og NT setter jo bevisst usikre kamper for å vinne på det selv.

5518487[/snapback]

 

Fikk nesten 27K i sommeren.. ;)

Ellers har det blitt 10-7000 kr ny og ne..

5518690[/snapback]

 

 

Ikke dårlig Jarmo ;)

Finner hvertfall det at man går i store tap i lengden ved å spille et sånt spill.

Men men. Norsk Tipping kan visst sakene sine godt siden det stadig vekk er Jackpot.

 

Er ikke lenge igjen til Onsdag nå, forresten. Lurer virkelig på om jeg skal starte med et brak og give løs på alle de stakkarslige kampene den dagen. Eller om jeg skal avvente og spille 1-2 kamper hver dag for å safe =P

5519111[/snapback]

 

Hehe ! Tror jeg skal bare beholde de 300,- i kassen og bli mnd. tippekonge... :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...