Gå til innhold

Her diskuterer vi tippe- og oddstips. v.2


Jarmo

Anbefalte innlegg

Da ble det noen får kroner i kassa.

 

Hadde

 

Norge - Portugal H

Monaco - Lyon Avlyst :hrm:

Celta - Real Madrid B

 

Neste kupong

 

Norge - Portugal H

Danmark - Serbia og Montenegro H

Ungarn - Island B (Endte H :hrm:, sleiv av Island)

Croatia - Russland H (Endte B, et uinspirert Croatia ble spilt av banen)

 

Hadde et system, så jeg fikk iallfall igjen en del av innsatsen.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er litt kjipt å tape 300kr da, vis jeg bommer på tipsene  :p

 

Haha du skjønte ikke ironien i det :p

*Sende til Urias Post

 

Uria var en soldat under Kong David for lenge siden. Kong David som hadde 20 koner fra før likte godt kona til Uria. Han gjorde henne gravid og han ville ikke at Uria skulle få vite om det. Derfor sendte han Uria til en post i fronten i krig. Sånn at han helt sikkert skulle dø.

 

Betydning : Sende til Uria's post vil si å svike en på ditt lag til å falle først =P

( Det vil si å tape konkurransen ) Haha :p:tease::innocent:

Endret av Lanka
Lenke til kommentar

Jeg fikk 9 av 10 på supertoto, den eneste som mangla var Monaco - Lyon, som bare ble streket ut. Hva betyr dette? At denne kampen ikke teller?

 

 

"En match eller ett spel som senareläggs mer än 36 timmar behandlas såsom ogiltigt om inte annat anges. Oddsen för sådan spel eller match bestäms till ett (1.0)."

Lenke til kommentar
Jeg fikk 9 av 10 på supertoto, den eneste som mangla var Monaco - Lyon, som bare ble streket ut. Hva betyr dette? At denne kampen ikke teller?

 

 

"En match eller ett spel som senareläggs mer än 36 timmar behandlas såsom ogiltigt om inte annat anges. Oddsen för sådan spel eller match bestäms till ett (1.0)."

5523541[/snapback]

 

Kampen teller med odds 1,0, ergo du får oddsen for 9 kamper (summen av 9kamperX1,0 = er lik)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...