Gå til innhold

[løst]Noen bør fikse på retningslinjene..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du? Innholdet i de forkortede retningslinjene er ikke ment å reflektere nøyaktig de forskjellige punktene i de komplette retningslinjene. De forkortede er, vel, erm, kortere, og derfor er det mye som ikke er tatt med. Enkelte punkter fra de komplette retningslinjene har også blitt slått sammen til et punkt i de forkortede.

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det, så er det en forkortelse av retningslinjene, ikke en oppsummering av hvert punkt. Derfor er ikke #10 den samme som #11, av samme grunn finnes ikke retningslinjenes #17 i forkortet versjon. Man må se på de som to individuelle lister :)

Lenke til kommentar

Vel, eg trur eg kan sitere innledningsteksten til dei forkorta retningslinjene (mi utheving);

Punktene under inneholder essensen i våre fulle retningslinjer, men det er den fulle versjonen moderatorene jobber ut i fra.

Dei forkorta retningslinjene tilsvarar ikkje punkt for punkt dei fullstendige retningslinjene, og det har heller ikkje vore meininga. Dei er meint å vere ei rask oppsummering som ein kan lese dersom ein ikkje har tid til å lese dei komplette, som innrømmelig har vokst seg relativt lange i løpet av åra.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...