Martin Klemp Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Skal skaffe meg nytt kabinett og har sett på Lian-Li fulltower kabinettene. Er ganske sikker på at jeg vil ha en av disse, men lurer bare på; Hvilken av disse to er best (Minst støy, best luftstrøm, best plass, beste ordninger, best å modde)? Her er de to kabinettene: Lian-Li PC-71 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=pc71usb&mcat=c433 Lian-Li PC-7077B http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7077B&mcat=c433 Takk Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 jeg ville gått for 7077. Men det er mest pga 120mm vifteplasser. 80mm er for lite for meg:) Litt leit vis du har noe som bruker 3 1/2 ekster slot. Men ellers likte jeg bedre 7077 Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Hmm.. er skikkelig usikker her jeg nå as... Tenkte kanskje å kjøpe PC-71, fordi jeg syntes denne ser kulest ut, men er ikke helt sikker. Hvor mye hjelper egentlig støydempingsmatter i kabinettet? PÅ dette PC-71 kabinettet så er det jo så mange vifteplasser at det med for lite kjøling ikke blir noe problem i det heletatt.. Er støyen jeg er mest redd for egentlig. Er virkelig ikke sikker i det heletatt Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Noen som har noen meninger, eller bruker erfaringer som de vil dele med meg når det gjelder disse to kabinettene? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg lurer på en ting ang. Lian-Li PC-7077B. Er det mulig å fjerne det drevet hvor bryterne og sånt er? Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Ja det er det. Den er det bare å skru ut.Har faktisk den selv på mitt kabinett (som er en helt annen modell ). Personlig ville jeg gått for et kabinett med litt flere "praktiske løsninger", da disse to kabinettene bare representerer store volum innvendig, men ikke løsningene (som jeg ser det) som er lure og som gjør deg virkelig imponert. Virket veldig standardisert egentlig. Sjekk litt tester o.l. så finner du fort ut hvem av modelene du vil ha . Kan gi deg et annet kabinett om du er interessert i gode løsninger, men dårligere plass til nogenlunde samme pris: Lian Li PCV-1100Aplus, som er 100,- extra for ekstra pci-vifte og chrome-rør for cpu enn standard. Jeg regner med at fulltower i samme serie er litt i dyreste laget, men serien i seg selv er genial imo. Masse veldig gode løsninger, gode termiske egenskaper og ikke minst et dypt kabinett (mao god plass).. Endret 26. januar 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå