Gå til innhold

Lian-Li Fulltower, Hvilket?

Anbefalte innlegg

Skal skaffe meg nytt kabinett og har sett på Lian-Li fulltower kabinettene. Er ganske sikker på at jeg vil ha en av disse, men lurer bare på; Hvilken av disse to er best (Minst støy, best luftstrøm, best plass, beste ordninger, best å modde)?

Her er de to kabinettene:

Lian-Li PC-71

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=pc71usb&mcat=c433

Lian-Li PC-7077B

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7077B&mcat=c433

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. er skikkelig usikker her jeg nå as... Tenkte kanskje å kjøpe PC-71, fordi jeg syntes denne ser kulest ut, men er ikke helt sikker. Hvor mye hjelper egentlig støydempingsmatter i kabinettet?

PÅ dette PC-71 kabinettet så er det jo så mange vifteplasser at det med for lite kjøling ikke blir noe problem i det heletatt.. Er støyen jeg er mest redd for egentlig.

Er virkelig ikke sikker i det heletatt :no:

Lenke til kommentar

Ja det er det. Den er det bare å skru ut.Har faktisk den selv på mitt kabinett (som er en helt annen modell :p ). Personlig ville jeg gått for et kabinett med litt flere "praktiske løsninger", da disse to kabinettene bare representerer store volum innvendig, men ikke løsningene (som jeg ser det) som er lure og som gjør deg virkelig imponert.

Virket veldig standardisert egentlig. Sjekk litt tester o.l. så finner du fort ut hvem av modelene du vil ha ;) . Kan gi deg et annet kabinett om du er interessert i gode løsninger, men dårligere plass til nogenlunde samme pris:

Lian Li PCV-1100Aplus, som er 100,- extra for ekstra pci-vifte og chrome-rør for cpu enn standard. Jeg regner med at fulltower i samme serie er litt i dyreste laget, men serien i seg selv er genial imo. Masse veldig gode løsninger, gode termiske egenskaper og ikke minst et dypt kabinett (mao god plass)..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...