Økonom Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Bare lager en liten oversikt over multiplayer mods til GTA-spillene: Multi Theft Auto (MTA): Første stabile mod, kom ut til GTA3 i starten av 2003, og er vel den mest brukte modden. Fungerer med GTA3 og Vice City. Multi Theft Auto Multi Theft Auto: San Andreas (MTA:SA) Tror dette er modden med minst lagg. Men foreløpig kun race, ingen deathmatch. For San Andreas. Multi Theft Auto San Andreas Vice City Multiplayer: Bra mod, liker den egentlig bedre enn MTA. Stabil og rask. Fungerer med GTA:LC (Vice City moddet til GTA3) og Vice City. Vice City Multiplayer San Andreas Multiplayer San Andreas deathmatch mod, men det finnes stunt servere også. Fungerer ganske bra. Jeg liker denne modden best. For San Andreas. San Andreas Multiplayer GTA Rumble: Veldig stabil mod til San Andreas. Går an å hacke/cheate, så vær forberedt GTA Rumble gtaT (gtaTournament) Har ikke mye å si om denne, har bare såvidt prøv den, og syntes ikke den virka så bra For San Andreas Men for den som skule ha lyst: gtaT Mulig det finnes andre mods jeg ikke vet om, hvis noen vet, si ifra. Endret 1. juni 2006 av Økonom Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har en server oppe på 80.65.56.17:22003, hvis noen vil teste MTA:SA. Maxplayers er satt til 16. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hva skjer med at MTA clienten min ikke vil starte? Det kommer bare opp en melding: MTA:SA ecountered an unrecoveable error and had to exit . Sorry for the inconvenience! Har re-installert clienten, uten hell. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Lasta nettop net MTA:SA og prøvde det for første gang, det var morsomt!! =) Anbefales! Xs2n0n: Jeg vet ikke, skriv på MTA-forumet og søk på google. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg fiksa problemet jeg hadde i stad. Men nå har jeg et nytt. Jeg får "Client verification timeout" når jeg prøver å connecte. Kan noen hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Har du endret nicket ditt fra standard ("Player") til ditt? Tror jeg fikk samme mld. før jeg gjorde det. Edit: Prøv å koble til en annen server så går det nok Endret 26. januar 2006 av Økonom Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 MTA er faktisk veldig morsomt ja. Prøv banen smugglers run. gtaTurnament er bare tull, bugs og lagg og ganske kjedelig og Lenke til kommentar
vstr Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 den banen som heter sex pistons extreme eier (den ud begynner over en tunell, der ale e bilene skal ha fritt fall gjennom) poengen er at du sal komme deg helt ned uten at vilen ekspoderer. har en del problemer med lagg, så det er nokk noen dårlige servere. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Vil anbefale å prøve sc.boatse/sc.boatse extreme, synes de er morsomme. Veldig korte og enkle å gå lei av da. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du skriver om Gta rumble. Hva menes med cheate/hacke? Sann Farlig hacking Inn på min pc? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du skriver om Gta rumble. Hva menes med cheate/hacke? Sann Farlig hacking Inn på min pc? 5694573[/snapback] Det er ikkje "sånn farlig hacking" nei. Han sikter til bruk av koder (eller hacks), som f.eks evig ammo, at vedkommende spring 3x raskare ein alle andre osv. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Du skriver om Gta rumble. Hva menes med cheate/hacke? Sann Farlig hacking Inn på min pc? 5694573[/snapback] Det er ikkje "sånn farlig hacking" nei. Han sikter til bruk av koder (eller hacks), som f.eks evig ammo, at vedkommende spring 3x raskare ein alle andre osv. 5695525[/snapback] Hvordan kan jeg gjøre det? Endret 4. mars 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Liten bump, oppdaterte litt her jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå