Gå til innhold

Hvilke 360-titler har "lokal" multiplayer/coop?

thomanil

Anbefalte innlegg

Ja, da sitter man her og planlegger innkjøp av 360, som blir min første xbox... men hvilket spill skal jeg plukke opp til å begynne med? Har faktisk allerede sikret meg Jade Empire og Ninja Gaiden til "classics"-pris, siden jeg aldri har fått testet dem tidligere... Trenger dog også selvfølgelig en ordentlig 360-tittel!

Har ikke så god oversikt over launch-titlene jeg, og lurer på hvordan multiplayer-støtten er på de forskjellige spillene. Tenker da på mplayer i betydningen to personer lokalt på samme konsoll (da fortrinnsvis coop), altså ikke Live... Det hadde nemlig vært fint å finne noe kjæresten kunne delta litt i... Noen som har anbefalinger? :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm... den var en nøtt :p

bilspill er kansje noe men spillene er ikke det samme uten live :p

Tilbake til fakta:

Hvis jeg skulle valgt ett spill jeg og kjæresten min skulle spilt hadde det nokk blitt Fifa 2006. Har selv bare spilt demoen men jeg tror nokk det er det beste spillet som er best for et slikt "forhold".

Perfect Dark Zero har kjempebra mulitplayer funksjon og er absulut et møst til Xbox 360! (skytespill).

Projekt Gotham Racing har konge grafikk og hvis du liker bilspill er dette spillet. Kan bli litt kjedelig i lengden men klart vert det (multiplayerfunksjonen på dette spillet er at du kjører mot hverandre).

Kameo! Et spill hvor du er en jente som løper runt i skogene og bekjemper troll! Dette spillet er å anbefale. Kjempeflott både Singleplayer og Multiplayer!

Håper dette hjalp litt ;)

Lenke til kommentar
hmm... den var en nøtt :p

bilspill er kansje noe men spillene er ikke det samme uten live :p

Tilbake til fakta:

Hvis jeg skulle valgt ett spill jeg og kjæresten min skulle spilt hadde det nokk blitt Fifa 2006. Har selv bare spilt demoen men jeg tror nokk det er det beste spillet som er best for et slikt "forhold".

Perfect Dark Zero har kjempebra mulitplayer funksjon og er absulut et møst til Xbox 360! (skytespill).

Projekt Gotham Racing har konge grafikk og hvis du liker bilspill er dette spillet. Kan bli litt kjedelig i lengden men klart vert det (multiplayerfunksjonen på dette spillet er at du kjører mot hverandre).

Kameo! Et spill hvor du er en jente som løper runt i skogene og bekjemper troll! Dette spillet er å anbefale. Kjempeflott både Singleplayer og Multiplayer!

Håper dette hjalp litt ;)

5483025[/snapback]

Takk for tips. :) Tror dama blir å okkupere Jade Empire mest (hun snakker og skriver kinesisk, har sans for rollespill og fantasy, så alt burde ligge til rette for det) - men kanskje litt Kameo kunne være tingen i flerspiller da...

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

har kjøpt meg boxen jeg å... gåper jeg får den snart... ,men bestilte Call Of Duty 2 og Project Gotham Racing 3,

så blir det vell King Kong etterhvert,

Condemned er også helt ekstremt, men det er litt kort... men funker for det.

samme folka som har laget F.E.A.R til pc...

kommer en hel haug med spill i mars..

her er handlelista mi framover:

Test Drive Unlimited

Burnout Revenge

House of the Dead

Gears of War

Resident Evil 5

Dead or Alive 4

Alan Wake

Alone in the Dark

Peter Jackson's King Kong

condemnd

Saint's Row

Monster Madness

Too Human

Dead Rising

Sonic the Hedgehog

Voodoo Nights

Stranglehold

Need for Speed: Most Wanted

Far Cry Instincts: Predator

Fight Night Round 3

Superman Returns: The Videogame

Lenke til kommentar

Vel, igår ble det da xbox 360 i huset gitt. Dama spiller Jade Empire, jeg spiller Ninja Gaiden Black, og vi "møtes på midten" med splitscreen i PGR3 som jeg altså endte med å kjøpe. :)

Og Ninja Gaiden er *vanskelig*. Og pent. Anti-aliasing = smaskens. Tenker ikke over at det er "forrige generasjon" akkurat!

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Vel, igår ble det da xbox 360 i huset gitt. Dama spiller Jade Empire, jeg spiller Ninja Gaiden Black, og vi "møtes på midten" med splitscreen i PGR3 som jeg altså endte med å kjøpe. :)

Og Ninja Gaiden er *vanskelig*. Og pent. Anti-aliasing = smaskens. Tenker ikke over at det er "forrige generasjon" akkurat!

5488611[/snapback]

Kanskje vil dama di også like Perfect Dark Zero? :) Jeg synes iallefall det er kjempekjekt å spille online eller lokalt sammen med typen :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...