thomanil Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Ja, da sitter man her og planlegger innkjøp av 360, som blir min første xbox... men hvilket spill skal jeg plukke opp til å begynne med? Har faktisk allerede sikret meg Jade Empire og Ninja Gaiden til "classics"-pris, siden jeg aldri har fått testet dem tidligere... Trenger dog også selvfølgelig en ordentlig 360-tittel! Har ikke så god oversikt over launch-titlene jeg, og lurer på hvordan multiplayer-støtten er på de forskjellige spillene. Tenker da på mplayer i betydningen to personer lokalt på samme konsoll (da fortrinnsvis coop), altså ikke Live... Det hadde nemlig vært fint å finne noe kjæresten kunne delta litt i... Noen som har anbefalinger? Endret 22. januar 2006 av thomanil Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 hmm... den var en nøtt bilspill er kansje noe men spillene er ikke det samme uten live Tilbake til fakta: Hvis jeg skulle valgt ett spill jeg og kjæresten min skulle spilt hadde det nokk blitt Fifa 2006. Har selv bare spilt demoen men jeg tror nokk det er det beste spillet som er best for et slikt "forhold". Perfect Dark Zero har kjempebra mulitplayer funksjon og er absulut et møst til Xbox 360! (skytespill). Projekt Gotham Racing har konge grafikk og hvis du liker bilspill er dette spillet. Kan bli litt kjedelig i lengden men klart vert det (multiplayerfunksjonen på dette spillet er at du kjører mot hverandre). Kameo! Et spill hvor du er en jente som løper runt i skogene og bekjemper troll! Dette spillet er å anbefale. Kjempeflott både Singleplayer og Multiplayer! Håper dette hjalp litt Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) hmm... den var en nøtt bilspill er kansje noe men spillene er ikke det samme uten live Tilbake til fakta: Hvis jeg skulle valgt ett spill jeg og kjæresten min skulle spilt hadde det nokk blitt Fifa 2006. Har selv bare spilt demoen men jeg tror nokk det er det beste spillet som er best for et slikt "forhold". Perfect Dark Zero har kjempebra mulitplayer funksjon og er absulut et møst til Xbox 360! (skytespill). Projekt Gotham Racing har konge grafikk og hvis du liker bilspill er dette spillet. Kan bli litt kjedelig i lengden men klart vert det (multiplayerfunksjonen på dette spillet er at du kjører mot hverandre). Kameo! Et spill hvor du er en jente som løper runt i skogene og bekjemper troll! Dette spillet er å anbefale. Kjempeflott både Singleplayer og Multiplayer! Håper dette hjalp litt 5483025[/snapback] Takk for tips. Tror dama blir å okkupere Jade Empire mest (hun snakker og skriver kinesisk, har sans for rollespill og fantasy, så alt burde ligge til rette for det) - men kanskje litt Kameo kunne være tingen i flerspiller da... Endret 22. januar 2006 av thomanil Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 tror nokk Kameo er det beste valget der gitt har aldri prøvd jade Empire så jeg skal ikke si noe om det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 har kjøpt meg boxen jeg å... gåper jeg får den snart... ,men bestilte Call Of Duty 2 og Project Gotham Racing 3, så blir det vell King Kong etterhvert, Condemned er også helt ekstremt, men det er litt kort... men funker for det. samme folka som har laget F.E.A.R til pc... kommer en hel haug med spill i mars.. her er handlelista mi framover: Test Drive Unlimited Burnout Revenge House of the Dead Gears of War Resident Evil 5 Dead or Alive 4 Alan Wake Alone in the Dark Peter Jackson's King Kong condemnd Saint's Row Monster Madness Too Human Dead Rising Sonic the Hedgehog Voodoo Nights Stranglehold Need for Speed: Most Wanted Far Cry Instincts: Predator Fight Night Round 3 Superman Returns: The Videogame Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Syns alle som har konsoll bør jaffal ha et slåssespill. Dead or Alive 4 kommer snart til XBOX 360. Ingenting er bedre enn å banke opp kompiser en sen fredagskveld. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Vel, igår ble det da xbox 360 i huset gitt. Dama spiller Jade Empire, jeg spiller Ninja Gaiden Black, og vi "møtes på midten" med splitscreen i PGR3 som jeg altså endte med å kjøpe. Og Ninja Gaiden er *vanskelig*. Og pent. Anti-aliasing = smaskens. Tenker ikke over at det er "forrige generasjon" akkurat! Endret 24. januar 2006 av thomanil Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Vel, igår ble det da xbox 360 i huset gitt. Dama spiller Jade Empire, jeg spiller Ninja Gaiden Black, og vi "møtes på midten" med splitscreen i PGR3 som jeg altså endte med å kjøpe. Og Ninja Gaiden er *vanskelig*. Og pent. Anti-aliasing = smaskens. Tenker ikke over at det er "forrige generasjon" akkurat! 5488611[/snapback] Kanskje vil dama di også like Perfect Dark Zero? Jeg synes iallefall det er kjempekjekt å spille online eller lokalt sammen med typen Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Kanskje vil dama di også like Perfect Dark Zero? Jeg synes iallefall det er kjempekjekt å spille online eller lokalt sammen med typen 5488774[/snapback] Tja, det spørs litt - hun hater førsteperson skytespill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå