Foramannen av styret Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ja, er det mulig sjekke om det lastes ned på en annen pc i huset? Uten å kikke på den andre pcen. Blir så lei av at broren min ljuger om at han ikke laster ned når jeg vet at han gjør ( merker det på linja) Utrolig irriterende at det går treigt på linja. Håper dere kan hjelpe meg dette :wink: Hvis det er noe dere lurer på om linja ell no så er det bare å spørre, skal prøve å finne det ut. Selv om jeg ikke vet så mye om data. Lenke til kommentar
Bennyhil Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Er flere med deg som kunne tenkt på om det kan finnes noe prog for å holde en oversikt over hva som skjer ut/inn på netverk i huset! Her blir vi glad for hjelp! Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ja, er det mulig sjekke om det lastes ned på en annen pc i huset? Uten å kikke på den andre pcen. Blir så lei av at broren min ljuger om at han ikke laster ned når jeg vet at han gjør ( merker det på linja) Utrolig irriterende at det går treigt på linja. Håper dere kan hjelpe meg dette :wink: Hvis det er noe dere lurer på om linja ell no så er det bare å spørre, skal prøve å finne det ut. Selv om jeg ikke vet så mye om data. 5482035[/snapback] Broren din sier vel det samme om deg, når du sitter og laster ned ting og bruker linja max Lenke til kommentar
Foramannen av styret Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Ja, er det mulig sjekke om det lastes ned på en annen pc i huset? Uten å kikke på den andre pcen. Blir så lei av at broren min ljuger om at han ikke laster ned når jeg vet at han gjør ( merker det på linja) Utrolig irriterende at det går treigt på linja. Håper dere kan hjelpe meg dette :wink: Hvis det er noe dere lurer på om linja ell no så er det bare å spørre, skal prøve å finne det ut. Selv om jeg ikke vet så mye om data. 5482035[/snapback] Broren din sier vel det samme om deg, når du sitter og laster ned ting og bruker linja max 5482249[/snapback] Hehe men det gjør jeg ikke, jeg overholder regler det gjør ikke han Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Netlimiter kan jo sjekke ... tror jeg . Ellers så kan du jo logge deg inn på ruteren. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Er ikke det bare lokalt? På egen maskin mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå