thinkdifferent Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei! Har startet en elevbedrift på skolen min (U-skole i Buskerud), som reparer datamaskiner. I den forbindelse vil jeg spørre om vi i en elevbedrift har noe mulighet for å kunne bestille fra f. eks. Norek.no.... Har tidligere dårlige erfaring med webshops rundt om pga. lang levereringstid (bor ikke akkurat i byen, heller på landet ). Så, hva er det beste å gjøre for min del? Hadde vært flott å kunne bestille en vare dagen før man får den. Takk for svar Mvh. Truls Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 express over natten ? dyrt dog.. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ta en prat med læreren deres, og be han kontakte en lærer på Hovseter Skole ved navnet Baune. Han vil nok sikkert henvise dere til Elfa. Jeg er nemlig ganske sikker på at dere har kundestatus.... Lenke til kommentar
rozon Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei! Har startet en elevbedrift på skolen min (U-skole i Buskerud), som reparer datamaskiner. I den forbindelse vil jeg spørre om vi i en elevbedrift har noe mulighet for å kunne bestille fra f. eks. Norek.no.... Har tidligere dårlige erfaring med webshops rundt om pga. lang levereringstid (bor ikke akkurat i byen, heller på landet ). Så, hva er det beste å gjøre for min del? Hadde vært flott å kunne bestille en vare dagen før man får den. Takk for svar Mvh. Truls 5481915[/snapback] Norek er en distributør egentlig da. Men så lenge man tar ut varer for over 50.000 i året så er det ikke noe problem å få avtale med dem da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå