Gå til innhold

Billig mp3-spiller til lillebror (flash)

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe en billig spiller til lillebroren min. Burde ikke koste mer enn 5-600 kr.

Hadde tenkt meg en spiller som er lett å skjønne seg på. Batteritiden burde også være akseptabel (over 15-20 timer). Om det er aa-batteri er det greit.

Problemet er ikke å finne en spiller, men hvor. Skal til Oslo snart, så om noen vet om noen sentrale butikker som selger en mp3-spiller jeg vil kjøpe, hadde det vært fint. Evt. billig spiller på en nettbutikker.

Bare å spørre om dere trenger mer informasjon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du kjøper Creative, se til at du får en med display. For noen dager siden så jeg en uten display til tilsvarende pris som de med display, på Lefdal Alnabru. Det er et mildt sagt dårlig kjøp om du sammenligner med en med display. De billigste nå er vel Creative MX (av Creative sine med display).

Lenke til kommentar
Hun i klassen klaget over dårlig batteri, er det noen som kan bekrefte dette?

5507085[/snapback]

Har en kompiss som har denne spilleren, han klager også på dårlig batteri levetid.. Etter en dag med skole og busser + trening må han bytte batterier.. Så er den hyppig i bruk tror jeg det er noe som ett batteri per andre dag eller noe sånt(ifølge det han sier han bruker den til ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...