the_fire Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe en billig spiller til lillebroren min. Burde ikke koste mer enn 5-600 kr. Hadde tenkt meg en spiller som er lett å skjønne seg på. Batteritiden burde også være akseptabel (over 15-20 timer). Om det er aa-batteri er det greit. Problemet er ikke å finne en spiller, men hvor. Skal til Oslo snart, så om noen vet om noen sentrale butikker som selger en mp3-spiller jeg vil kjøpe, hadde det vært fint. Evt. billig spiller på en nettbutikker. Bare å spørre om dere trenger mer informasjon Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) LOGIK LOG35021GB til 599 ,- hos elkjøp.. Har 1 gb minne.. Riktignok ukjent merke men.. kanskje lurt å satse på noe mer kjent.. CREATIVE MUVO MIX 512MB til 399 ,- Spiller med kvalitet hvertfall! kjøpte denne til min bror til jul.. Endret 22. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Om du kjøper Creative, se til at du får en med display. For noen dager siden så jeg en uten display til tilsvarende pris som de med display, på Lefdal Alnabru. Det er et mildt sagt dårlig kjøp om du sammenligner med en med display. De billigste nå er vel Creative MX (av Creative sine med display). Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 LOGIK LOG35021GB til 599 ,- hos elkjøp.. Har 1 gb minne.. Riktignok ukjent merke men.. kanskje lurt å satse på noe mer kjent.. CREATIVE MUVO MIX 512MB til 399 ,- Spiller med kvalitet hvertfall! kjøpte denne til min bror til jul.. 5481883[/snapback] tror jeg kjøper Logic spilleren. Den har okei lyd og enkel navigering. Var vist en i klassen som har den Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Sikkert grei den, mye plass til lav pris hvertfall! Lenke til kommentar
Evial Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) jeg har kjøpt 512 mb utgaven og får ikke plass til mere en 497 mb, er det vanlig på mp3 spilere??. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Endret 27. januar 2006 av Evial Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja, det er vanlig på alt som har med lagring å gjøre. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Hun i klassen klaget over dårlig batteri, er det noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 EG kan i alle fall bekrefte at creative har godt batteri. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hun i klassen klaget over dårlig batteri, er det noen som kan bekrefte dette? 5507085[/snapback] Har en kompiss som har denne spilleren, han klager også på dårlig batteri levetid.. Etter en dag med skole og busser + trening må han bytte batterier.. Så er den hyppig i bruk tror jeg det er noe som ett batteri per andre dag eller noe sånt(ifølge det han sier han bruker den til ) Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har den MuVo spilleren. Ingen dårlig batterilevetid på den. Et batteri varer i ca 6-7 dager ved 4-5 timers spilling hver dag på full guffe. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Kjøpte Asono AB-200. Var innom expert og kjøpte den for 499. Skal teste den i morgen (etter lillebroren min). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå