Gå til innhold

Er ikke dette noen på HW forumet?

vivastar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kunne vell ligne litt på Anette_

men jeg tviler meget sterkt på det , uasett tror jeg ikke at hun er 16 og bor i Hommersåk ( da ville hun jo meldt seg på stv treffet )

5481742[/snapback]

ja det va Anette hun het som lignet ja :p da tok jeg feil! men jeg synes de var skremmende lik!

Lenke til kommentar
Har vel ikke vært så mye krimminalitet på Hommersåk, kjenner en del derfra, går i klasse med en og har vært på fest med noen derfra. Alle er i 16-17-18 års alderen.

Neida, på Hommersåk er alle kjempe snille, og de går i kirken hver Søndag :hmm:

Jeg har vært der én gang, og før vi engang ankom festen fikk vi telefoner om at alle på festen skulle banke oss... :wallbash: Skikkelig godfolk det ja. Det er ikke helt uten grunn at stedet har så dårlig rykte.

Lenke til kommentar
Har vel ikke vært så mye krimminalitet på Hommersåk, kjenner en del derfra, går i klasse med en og har vært på fest med noen derfra. Alle er i 16-17-18 års alderen.

Neida, på Hommersåk er alle kjempe snille, og de går i kirken hver Søndag :hmm:

Jeg har vært der én gang, og før vi engang ankom festen fikk vi telefoner om at alle på festen skulle banke oss... :wallbash: Skikkelig godfolk det ja. Det er ikke helt uten grunn at stedet har så dårlig rykte.

5487417[/snapback]

Koselig annkomst det da. Ikke noe bedre en 15 drita/narkotika berusede folk med knuste ølflasker og balltrær :) Slik pleier de vanlighvis og ta etter festene her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...