Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Går garantien bort på hk og psu om man skjærer hull i sideveggen til skjermkortet ? synes det blir litt tett om jeg skal ha et skjermkort med vifte helt inntil veggen :S Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Er ikke det litt logisk? Tviler på at du får igjen på garantien om du kommer traskende med en barebone med hull i siden. De er nok ikke så veldig lystne på å få den tilbake.... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Neinei,men tenkte på bytte av evt. cpu eller hk.. men sier seg selv ja.. er det verdt å ta den risken ? eller får skjermkortet luft på de få cm. som er igjen ? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg mener nå at garantien på hk og psu ikke vil bortfalle dersom man kutter hull i siden. Har jo selv gjort det, og hvis jeg skulle få problemer med hovedkortet mitt, tar jeg jo bare det utav kassen og sender det inn til reperasjon, vet om mange andre som har gjort dette også. om man har hull i siden på kabinettet har vel absolutt ingenting med garantien på HK å gjøre. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) glem det, så det i tråden din! Endret 23. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå