erikstein Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg har planer om en barebone spillpc og jeg ønsker i første omgang en intel rigg. Nå har det seg slik at intel kommer med sitt nye hovedkort i975X til uka...noen som har en anelse om dette vil komme i noen nye barebone maskiner i nær fremtid eller hva? Eventuelt hvilken barebone burde jeg velge om dette ikke er tilfellet Tenkte en 930D cpu på 3Ghz siden den virker mest fornuftig mtp pris/ytelse. Jeg trenger ikke skjerm og har et budsjett på rundt 10000,- Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) du skal ha spillepc og vil ha intel ? går for amd du! hva med noe ala Dette ? Endret 22. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg er klar over at amd yter ca 2% bedre i en syntetisk benchmark enn hva intel gjør, for meg blir det irrelevant Noen som vet om det kommer nye shuttlebokser i nær fremtid? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg er helt enig med espennyh. Desktop-prosessorene til AMD yter bedre, er kjøligere og billigere enn tilsvarende modeller fra Intel. AMD har sine sterke sider i blant annet spill, der de får mer enn 2% bedre ytelse, og Intel har sine sterke sider i blant annet encoding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå