Schweigaard Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Skal oppgradere til 1 gig med ram, bør jeg da kjøpe en til med Kingston PC2700 512 mb av samme type, eller heller gå for en PC3200 2x512 Corsair value (var veldig billig på komplett) og hive ut den på PC2700 jeg allerede har. (De passer vel ikke sammen, eller?) Hjelp = thx. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Tror det automatisk vil kjøre på dårligste hastighet da... om det ikke blir for mye penger kan nok Corsair brikkene være det beste.. om hk'et støtter det.. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg var i en slik situasjon en gang før hvor jeg satt inn to minnebrikker på 256 ram, hvor en av dem kjørte på lavere hastigheter. Begge kjørte da på samme lave hastighet som den dårlige brikken. Det beste for deg ville ha vært å kjøpe Corsair 3200 rammen og hive ut den du har nå, men som espennyh sier, sjekk om hovedkortet ditt støter det. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Personlig ville eg ha solgt den gamle og kjøpt nye. espennyh det stemmer at brikkene vil køyre på hastigheten til den "treigaste" brikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå