JaViZ Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Av rekkeviddeforlengere så har jeg bare erfaring med DLink DWL-G710. Lurer på om noen av de andre produsentene kan levere en liknende enhet, men som har mulighet for å indikere hvor godt signalstyrke nivå den har mot APet som den skal jobbe mot. Bruker netstumbler med laptop. I noen tilfeller hvor jeg er i "grenseland" så virker det som G710 faktisk kan ha problemer over tid.(Kan oppleve at internettforbindelsen forsvinner og maskinen(e) som går mot G710 ikke får ny IP av DHCP servern til f.eks DI624 - tyder på dårlig forbindelse G710<->DI624). I slike tilfeller hadde det vært veldig greit å få en indikasjon på hva selve G710 sier om forholdene. Lenke til kommentar
sund66 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Av rekkeviddeforlengere så har jeg bare erfaring med DLink DWL-G710. Lurer på om noen av de andre produsentene kan levere en liknende enhet, men som har mulighet for å indikere hvor godt signalstyrke nivå den har mot APet som den skal jobbe mot. Bruker netstumbler med laptop. I noen tilfeller hvor jeg er i "grenseland" så virker det som G710 faktisk kan ha problemer over tid.(Kan oppleve at internettforbindelsen forsvinner og maskinen(e) som går mot G710 ikke får ny IP av DHCP servern til f.eks DI624 - tyder på dårlig forbindelse G710<->DI624). I slike tilfeller hadde det vært veldig greit å få en indikasjon på hva selve G710 sier om forholdene. 5481447[/snapback] Skru av speed enchange mode på din DI 624 så vil nettverket gå som en drøm ! Endret 1. mars 2006 av sund66 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå