BrUz Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg er på utkikk etter bærbar pc omdagen.. jeg fikk tilbud av en jeg kjenner om og kjøpe han sin brukte maskin.. han har en Compaq evo N1020v Pentium 4 maskin 1.8ghz Skulle få denne for 3000kr er dette røver kjøp? eller er det katta i sekken ? plz help Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hmm RAM og grafikk då? Nei, er den i god stand så høres det greit ut det. Strøken altså.... Har selv en compaq evo.. husker isje akkurat modell nummer men det e no en 2,2ghz P4, 700+ RAM og 64 i grafikk veldig fornøyd Lenke til kommentar
BrUz Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 tror det er 128mb ram, dvd brenner, så skade fri ut med helt greit batteri .. Burde jeg kjøpe eller ikke ? noen som har samme type maskin som veit om det er noe og ha ? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 tror det er 128mb ram, dvd brenner, så skade fri ut med helt greit batteri .. Burde jeg kjøpe eller ikke ? noen som har samme type maskin som veit om det er noe og ha ? 5481509[/snapback] eg sier isje kjøp av den enkle grunn av at 128 ram i patetisk holder isje til XP en gang... DVD-brenner, batteriet er sikkert helt utslitt og.... skrivearbeid.. sikkert flott maskin.. skal du gjør noe mer enn å skrive.. så kjøp noe annet Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Skulle få denne for 3000kr er dette røver kjøp? eller er det katta i sekken ? Det er hverken et røverkjøp elle katta i sekken, men siden du får kjøpt helt nye bærbare PC'er for en lav pris, er kr 3000,- alt for mye. Jeg har hatt samme selv, og den er treeeeg. Bruk Prisguiden og se selv. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 den støyer en del, er ikke spesielt lett, begynner å bli gammel +++. Jeg mener ikke den er verdt 3k og jeg mener du kan få bedre til samme prisen. Lenke til kommentar
BrUz Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Okay .. takk for bra svar og gode tips ! .. mulig det er 256ram iden også.. husker ikke.. uansett klarer jeg ikke og finne bedre tilbud på bærbar maskin til 3000kr som jeg skal bruke. Maskina kommer til og bli mest brukt til nedlasting fra nettet på usb disk og div nettv ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå