Megnus Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Jeg har sett noen plasser og folk sier at det skal være mulig å åpne 4 pipes på SE versjonen av x800. Det skal også være mulig å få 16 pipes men da må du lodde (bridge-lodde) over de 4 laserkutta pipesene. Men det skal være mulig å åpne de fire som ikke er laserkutta med enten rivatuner eller omegadriverne. Det kan jo også gå ann å endre i biosen med RaBit. Hvordan gjør jeg dette? En link: http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=3581 Endret 22. januar 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
craven Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 i tried many things on the x800 se .. no success in increasing pipeline count 5481358[/snapback] Ok ? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Ja noen sier det og (Kanskje jeg la ut feil link :S) Men jeg fannt i alle fall ett par sider der de sa det var mulig å åpne 4 stk. Men kan dere ikke bare si hvordan det gjøres, så kan jeg prøve...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå