Gå til innhold

Trenger hjelp med skjermkort!

Anbefalte innlegg

Jeg har ett ATI Sapphire Radeon X800XL PCI-e 256mb kort i min PC. Problemene startet for ett par uker siden, da jeg lykkelig uvitende satt og spillte WoW. Plutselig slår skjermen seg vrang, og det jeg ser er ett forvrengt bilde med masse rare farger osv.. Lyden virker fremdeles, men maskinen reagerer ikke på noen knapper på tastaturet virket det som. Jeg restartet maskinen, og alt er tilsynelatende OK. Men så skjer det samme igjen, når jeg prøver å spille. Etter en stund kommer jeg fram til at jeg bør prøve å oppdatere skjermkortdriverne (opprinnelig hadde jeg Omega driveren). Så jeg lastet ned Catalyst pakken fra ATI.com, og la dem inn etter å ha uinstallert de gamle. Men ting er slett ikke som de skal være, maskina mi restarter i hytt og pine, og problemene vedvarer selv med den nye driveren.. temperaturen i skjermkortet mitt er ikke for høy (40grader normalt og opptil 70grader når jeg spiller, jeg har hørt at smertegrensen er opp til 100 grader), og jeg har ikke overklokket noe som helst. Jeg har to rambrikker a 512mb som ikke har for høy temperatur, og som virker som de skal.. og når jeg nå prøver å legge inn forskjellige drivere(omega, cdn som fulgte med, den offisielle fra ATI.com), får jeg følgende beskjed hver gang : "Error removing Support files" under installasjonen. Hjelp ønskes snarest! :ermm:

Jeg får også denne beskjeden når jeg prøver å installere ATI Tool

Endret av used&abused
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...