klilleng Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ofte når jeg trykker på "Mine innlegg" får jeg opp en rekke innlegg som uleste, selv om jeg har lest dem. Om dette skyldes min maskin eller forumet aner jeg ikke, men det er forsåvidt ikke så viktig. Det jeg lurte på er om det finnes en "Merk som lest"-funksjon gjemt et eller annet sted, eller om det er mulig å implementere dette? Slik at man ved et enkelt trykk kan markere alle aktuelle tråder som lest. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Det er en slik funksjon på "forsiden" (Forum), rett over der det står "Forumstatistikk". Den heter "Marker alle poster som lest". Jeg må bruke denne hver gang jeg er inne for å holde styr på hvor jeg var sist. Det er en ulempe som dette forumet er alene om (etter min erfaring), og det nytter ikke å få svar på hvorfor. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Takk, har ikke lagt merke til den før. Så var det bare å huske å trykke på den hver gang man avslutter lesingen.. Edit: Ved nærmere ettertanke så er ikke den der helt god heller. F.eks. ønsker jeg jo ikke nødvendigvis å markere ALLE poster som lest, kun de jeg får listet opp på "Mine innlegg". Kanskje noe å arbeide med for forumstaben? Endret 22. januar 2006 av klilleng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg