kjetisu Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 HEi folkens! Lurer på å bestille meg spill fra www.lik-sang.com. Kan jeg spille US NTSC spill på min 360 kjøpt her i norge? Lenke til kommentar
Octomannen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg bestilte et ds-spill derifra for 2 uker siden, fortsatt ikke fått noe Du bør forhøre deg mer om NTSC spill - tror de kjører på 60hZ og ikke 50 som her.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Nei, amerikanske spill er sone 1 og europeiske/japanske er sone 2. btw Kjetil, bilder i signaturen er ikke lov, les retningslinje nr. 12 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Slapp av! Har bestilt derfra over 5 ganger og har alltid fått produktet.. Tar litt lang tid pga det tross alt sendes helt fra Hong Kong.. Har du ikke fått det innen en måned er det kanskje på tide å sende en påminnelse eller klage da, men regner med du får det i posten iløpet av kort tid.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 hva er vitsen med å bestille spill derfra egentlig? er jo dyrere/like dyrt som i norge, og ventetid på en mnd, samt risikere man at de ikke funker pga sone forskjell eller pal/ntsc problemer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Her er de spillene som er regionfrie til 360, bestilte selv DoA4 derifra for noen uker siden. Kostet meg 430,- eller noe sånt og det tok 3 dager før det kom til Oslo, knall butikk. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 skjønner at folk vil importere spill som har tidligere releasedato i utlandet eller ikke finnes ikke i Europa (som mange japanske spill) men å importere ordinære spill har heller ikke jeg skjønt.. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 skjønner at folk vil importere spill som har tidligere releasedato i utlandet eller ikke finnes ikke i Europa (som mange japanske spill) men å importere ordinære spill har heller ikke jeg skjønt.. 5481541[/snapback] hos Videogamesplus.ca så betaler du ca 440 (totalt frakt og alt inkludert) kr for et helt nytt spill. Hvor de i norge som regel ligger på 599 kr når de først kommer ut. Videogamesplus slipper man også toll og det tar ca 3 dager før du får spillet ditt. Jeg bestilte DOA 4 og har spilt det lenge før lansering...og vurderer også å kjøpe Quake 4 derfra siden det blir billigere enn å kjøpe det her i norge. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 hos Videogamesplus.ca så betaler du ca 440 (totalt frakt og alt inkludert) kr for et helt nytt spill. Hvor de i norge som regel ligger på 599 kr når de først kommer ut.Videogamesplus slipper man også toll og det tar ca 3 dager før du får spillet ditt. Jeg bestilte DOA 4 og har spilt det lenge før lansering...og vurderer også å kjøpe Quake 4 derfra siden det blir billigere enn å kjøpe det her i norge. 5481892[/snapback] de fleste store kjeder, elkjøp, lefdal osv har priser rundt 400-450,- nå til dags. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 hos Videogamesplus.ca så betaler du ca 440 (totalt frakt og alt inkludert) kr for et helt nytt spill. Hvor de i norge som regel ligger på 599 kr når de først kommer ut.Videogamesplus slipper man også toll og det tar ca 3 dager før du får spillet ditt. Jeg bestilte DOA 4 og har spilt det lenge før lansering...og vurderer også å kjøpe Quake 4 derfra siden det blir billigere enn å kjøpe det her i norge. 5481892[/snapback] de fleste store kjeder, elkjøp, lefdal osv har priser rundt 400-450,- nå til dags. 5482104[/snapback] Dette var under lanseringen av xbox 360, har merket at de fleste spillene har steget til høyere priser, 499-549 kr. Uansett står poenget mitt. Du får det billigere og i mange tilfeller får du det før. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Dette var under lanseringen av xbox 360, har merket at de fleste spillene har steget til høyere priser, 499-549 kr. Uansett står poenget mitt. Du får det billigere og i mange tilfeller får du det før. 5482117[/snapback] nei dette er nå jeg snakker om. uansett, det var bare for og informere, ikke ment som et motargument. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Dette var under lanseringen av xbox 360, har merket at de fleste spillene har steget til høyere priser, 499-549 kr. Uansett står poenget mitt. Du får det billigere og i mange tilfeller får du det før. 5482117[/snapback] nei dette er nå jeg snakker om. uansett, det var bare for og informere, ikke ment som et motargument. 5482152[/snapback] Var på elkjøp i åsane for ikke lenge siden og da var så og si alle spillene der steget med en 50 lapp ifra det de solgte de for på lanseringen. Internettprisene til elkjøp og lefdal er fremdeles de samme men da må en legge til en 50 lapp i frakten. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 de fleste store kjeder, elkjøp, lefdal osv har priser rundt 400-450,- nå til dags. Kjøper lokalt hvis prisen er nogenlunde lik, men lokale Elkjøp har tidenes dårligste utvalg og helt tilfeldige priser virker det som. Da er det greit med import så lenge spillene er sonefrie. Lars Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Når det gjelder Xbox 360-spill så er det opp til publisher å legge på regionskoding. Så noen spilltitler kan være regionfrie mens andre ikke er det. Risikabelt. Om du hadde skaffa en maskin fra Nord Amerika så kunne du også skaffa spillene derfra Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 erfaringer med playx.no da? ser de var rimelig billig på spill. forhåndsbestille nye tittler til 399,- + 10,- frakt? ser de var veldig billig på 360 utstyr også, alt jeg sjekket var betraktelig billigere i enn i norge. to good to be true? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 men da blir det toll vettu de sender fra danmark... har forresten bestilt wow derfra, det er 12 dager siden og de har enda ikke sendt det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 men da blir det toll vettu de sender fra danmark... har forresten bestilt wow derfra, det er 12 dager siden og de har enda ikke sendt det. 5482910[/snapback] trodde de sendte det merket med 199,-? slik at man unngår toll. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 men da blir det toll vettu de sender fra danmark... har forresten bestilt wow derfra, det er 12 dager siden og de har enda ikke sendt det. 5482910[/snapback] trodde de sendte det merket med 199,-? slik at man unngår toll. 5482986[/snapback] Det har de ikke gjort noen av de gangene jeg har bestilt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå