larseer83 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei.. trenger noen gode ideer til en stasjonær maskin jeg skal ha meg. Skjerm, tasatur og mus etc har jeg fra før... her er det selve boksen det er snakk om. Prisen på maskina bør ikke overstige 15.000! Det jeg er ute etter er en maskin med rå ytelse til spill og alt annet... Jeg vil også ha en maskin som er "pen" å se på.. noen som har et kult kabinett å anbefale typen high tower! Hovedkortet må også like å bli clocket enedel... skjermkortet må takkle alle spill... Det jeg trenger er: -Kabinett -Strømforsyning -Hovedkort (socket 939) -CPU (amd) -Minne Hadde håpet på noen ulike synspunkter/råd om hvilke maskinkomponenter jeg skal invistere i... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Administrasjon av handlevogn Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen fikse handlevognen ? Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 et lite råd...Du burde vente til DX10 kommer.... Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Her har du et oppsett til en PC jeg snart skal kjøpe: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=18417 Det er da bare å bytte til litt dyrere komponenter hvis du vil... NB:Den topicen din er veldig lite beskrivende for hva du skal ha. Jeg ville ha endret den litt hvis du vil ha mer hjelp. F.eks ha med pris og bruksområde med i topicen. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Administrasjon av handlevogn Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen fikse handlevognen ? 5481153[/snapback] Fikset Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 et lite råd...Du burde vente til DX10 kommer.... 5481201[/snapback] og det er?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 et lite råd...Du burde vente til DX10 kommer.... 5481201[/snapback] og det er?? 5481776[/snapback] Jeg er litt usikker, men kanskje det er DirectX10 som skal støttes av skjermkort som kommer om et halvt år. Om du hele tiden skal vente på det neste, så må du vente lenge. Jeg synest at oppsettet til intelli-musa er bra. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 et lite råd...Du burde vente til DX10 kommer.... 5481201[/snapback] og det er?? 5481776[/snapback] Jeg er litt usikker, men kanskje det er DirectX10 som skal støttes av skjermkort som kommer om et halvt år. Om du hele tiden skal vente på det neste, så må du vente lenge. Jeg synest at oppsettet til intelli-musa er bra. 5482846[/snapback] Ja, det er sant.... innenfor data kommer det jo noe nytt hver dag... men sånn er det med biler også... hadde ikke tenkt å kjøpe ny maskin med det samme, men vil nok se det litt ann fremover i tid! Takker for alle svar da folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå