Edstro Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Eg lurer på om eg kunne fått til et opplegg sånt eg kunne ringe fra telefon til telefon i huset internt. Hvis eg feks. trykket 230 på telefonen på soverommet så kom eg inn i stua. Er det vanskelig å sette opp noe sånt? Dette ville eg satt opp enten på telefonette i huse eller på alle pcene. Har noen forslag? Endret 22. januar 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
Makky Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Trenger vel en eller annen form for telefonsentral Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Eg trykker *1# til kjøkken. 2 til soverom og 0 til kjeller. Har da Ein Todos duo isdn telefon i kjeller. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Vor for eg kjøpt en sån telefonsentral? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg har to Siemens telefoner der jeg kan trykke Int og deretter 1 eller 2 for å ringe den andre telefonen. Kanskje opplys om hva slags telefoner du har? Lenke til kommentar
lars64no Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg har 4 Panasonic KX-TCD/A DECT telefoner og de kan ringe til hverandre. Jeg trykker Int og deretter 1,2,3 eller 4 for å ringe de andre telefonene. Gode telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå