Gå til innhold

P990I eller HP iPAQ hw6515

Anbefalte innlegg

P990I eller HP iPAQ hw6515 er de to jeg tror det står mellom....

P990i pga. at jeg har 910i som jeg stort sett er fornøyd med, eller 6515 pga. innebygget GPS. Roter meg alltid bort... :D Pris spiller ingen rolle da arb.giver betaler. Det jeg har behov for er synkronisering mot pc, outlook osv.

Elsker duppedingser med "alt".. Spørsmålet blir; vente på 990i eller satse på 6515, eller har dere andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi det er en Nokia ... Nuff said!

5492435[/snapback]

Kanksje han vil ha touch screen. N80 vil ikke ha dette.

Gps innebygget er absolutt en stor fordel. Men har lest litt dårlig omtaler av ipaqen. Den har heller ikke 3g.

Finnes det ikke noen andre alternativer for folk som vil ha mobiler i absolutt toppklasse med alle funsjonaliteter...

Lenke til kommentar
P990I eller HP iPAQ hw6515 er de to jeg tror det står mellom....

P990i pga. at jeg har 910i som jeg stort sett er fornøyd med, eller 6515 pga. innebygget GPS. Roter meg alltid bort... :D Pris spiller ingen rolle da arb.giver betaler. Det jeg har behov for er synkronisering mot pc, outlook osv.

Elsker duppedingser med "alt".. Spørsmålet blir; vente på 990i eller satse på 6515, eller har dere andre forslag?

5480713[/snapback]

Personlig ville jeg ventet på p990i:) venter selv nå:p Har hatt både p800, p900 og p910, og de er helt sykt råe!:)

Lenke til kommentar

Eg har i et par dager testet hw6515 nå, og er rimelig fornøyd med den, både som pda(kalender, kontakter og epost) og gps(navigasjon). Men ville ikke brukt den som telefon da den er alt for stor og klumpete(subjektivt) og tastene er alt for små(subjektivt).

Da den er en mobil, har eg et datakort i den, og den synkroniserer seg fortløpende mot exchange. Noe som er faktisk utrolig praktisk, og genialt. Og ikke minst har eg internett på en noe større skjerm en mobilen.

GPSen er utrolig god. Eg vil faktisk sammenligne den med blåtann gpsen min, Holux GR236, som er en av de beste. Samtidig er det et lite program som følger med som henter ned siste data om geostasjonære satelitter, så det tar kun 2-3 sekund å koble opp mot 7-9 satelitter(til og med innendørs). Tomtom 5 som følger med er gitt, den er den beste pda navigasjonen(subjektivt). Den kommer forhåndsinstallert, og du får hente ned et kart gratis.

Telefonen er upraktisk. Eg har hatt P800 ganske lenge, og mener disse to kan sammenlignes. Det er ikke en telefon på en måte.

Tastaturet er praktisk å ha, men samtidig er tastene for små, og vanskelige å lese når du trenger de. Spessielt når du trenger de.

Ellers etter noen dagers bruk er eg fornøyd med den, men personlig fortsetter eg heller med en vanlig telefon + pda. Pdaen kunne kanskje være en hw6515 for min del, men eg føler eg trenger en telefon utenom, og da vil eg heller ha en pda med større skjerm(uten tastatur) og innebygget wlan. Gps har eg utenom når eg trenger det uansett...

Ellers lykke til. Liker du hybrid telefoner er dette absolutt en god sak :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...