Anonym234 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ja..men fortsatt rart..mange av de som kom videre er flinke innenfor ett felt..men kom fortsatt med.. 5534952[/snapback] De ser potensiale i dem, antagelig. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Jo jo...poenget var jo å finne en danser som kan tilegne seg andre stiler uten store problemer...kjenenr til flere av de som IKKE gikk videre til de 16 beste som er helt suverene...og noen av de som kom med.......vet jeg at vil få store problemer med å tilpasse seg..men dette er jo tv..underholdning er bra! Sier ikke at de IKKE er flinke! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Fler som fikk med seg de 16 finalistene i dag? Jeg er ikke imponert akkurat. Enda! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg så dagens program og ble i motsetning til Hanne, imponert. De var selvfølgelig ikke like som folka i Statene, men synes nivået var mye høyere nå enn det det var i de foregående rundene. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Programmet er noe av det dårligste som går på TV nå for tiden. Så dårlig at jeg bare må se på det en gang iblant Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Er da ikke så gale spør du meg. Synes dog dommerne er alt for snille. De skryter danserne opp i skyene uansett framførelsen. Det ene paret som hadde hip-hop, klarte faktisk å snuble i beina til hverande, og gutten ble allikevel bli kåret til kveldens gutt blant noen av dommerne. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, nettopp^^ For mye skryt, de må få fakta på bordet! Hva er egentlig gjennomsnittsalderen i konkuransen?:S Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hva er egentlig gjennomsnittsalderen til publikum lurer jeg på? Det er jo bare 13-14år gamle jenter, som skriker like mye uansett om det er Michael Jackson eller Postman Pat som er på scenen. Er da noen som kan danse, men noen har ingenting der å gjøre. Dommerene er også helt evneveike! Alt er bare svada! Hadde det ikke vært for at noen av jentene er ganske veldreide så hadde jeg nok holdt meg unna... hehe Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Vil tro at den er ganske lav, men det skal sies at mannen med brystkassen og det glinsende underbittet som akkurat gikk videre fra dagens episode, trekker opp gjennomsnittet en smule. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Vil tro at den er ganske lav, men det skal sies at mannen med brystkassen og det glinsende underbittet som akkurat gikk videre fra dagens episode, trekker opp gjennomsnittet en smule. 5563894[/snapback] Ja, han har slikt et vakkert smil :!: Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Om det var en konkurranse som gikk ut på å lage det verste smilet/grimaset, er en etterligning av smilet/hans måten jeg ville gjort det på. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det ville nok vært en sikker vinner Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) De som er flinke blir jo utstemt. Edit: refrasing. Endret 6. februar 2006 av Stine Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Synes mannen med gliset burde røket i dag, sammen med enten damen med rødt hår eller hun som gikk ut i dag. Men var vel egentlig ingen store tap i dag, synes jeg. *gjesp* Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Synes at han som gikk ut burde ut. Det synes jeg egentlig også at ho Rati burde... Men, whatever, har ikke fulgt med på det, så jeg har egentlig ikke pæiling Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hun med rødt har er jo flink til å danse.. Ikke så verst kropp heller hehe... Men Rati må ut.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Synes det var bra prestasjoner på finalistene. Det var litt synd at dommerne måtte stemme ut parene samme, og ikke bare en og en. Kunne blitt farlig for dama med rødt hår. Hun er kjempedykt i hvert fall. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Nivået er virkelig ikke høyt....husk ...de er dansere....men de danser jo andre stiler enn det de er used to...jaja.. HEIA ADIL muah! skal være publikum snrt..men vi venter til han er med i finalen Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 hvem heier man på`? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg heier på han derre unge med litt langt hår. Han danset vel som nummer 2 sist gang. Hip-hop tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå