VivaLaDiva Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Vet ikke om det allerede finnes en tråd om dette? Hva synes dere? Ble veldig skuffet...dommerne virker kjedelige..og tørre.... har en del venner som var på audition..to som er med videre..vurderte det selv også..men dro aldri... Håper det blir mer action etterhvert.. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg har ikke sett på programmet, men jeg kjenner en som koreograferer og står bak utrolig mange av dansene til disse folka. Og han er god, så jeg regner med at dansekvaliteten er på topp? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Dansekvaliteten er utrolig laber i forhold til USA. Ble nesten litt skuffet over nivået i Norge, forhold til i statene. Mulig vi ikke har sett de beste enda, men jeg håper for programmets skyld at det blir bedre. Dommerne er jeg enig er dårlige. De kommer med dårlig kritikk som ikke kan sies å være konstruktiv i det hele tatt. Følger fortsatt med i håp om at det skal komme noen deilige/gode dansere i framtiden. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 250 mill. mennesker utgjør en forskjell i utvalg og erfaring vet du, Deathie. Synes forøvrig programmet er helt greit, dog ikke min type program (for meg er det bare nok en Idol-klone - Og Idol har jeg ikke akkurat så mye til overs for). Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det driter jeg i. Vi er verdens rikeste land! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Er egentlig en del derfor vi kanskje ikke har så gode dansere. Flere av de aller beste basketspillerne og rapperne (osv) i USA er jo de som ikke hadde penger eller utdanning, og bare drev med det samme dag ut og dag inn. Det er slik man blir god, med umenneskelig mye øving. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Adil er videre med <3 Heia heia.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Virket som et helt okei program, verken mer eller mindre. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Adil jobber på Jean TV i Oslo Til de som vil se/snakke med han. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Tragiske greier.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er det det programmet hvor blomster-Finn og andre kjendiser danser? Det har jeg ikke mye til overs for hvertfall. Dans må vel være noe ut av det jeg liker minst her i verden. np: Genesis - I Can't Dance Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er det det programmet hvor blomster-Finn og andre kjendiser danser? Det har jeg ikke mye til overs for hvertfall. Dans må vel være noe ut av det jeg liker minst her i verden. 5515348[/snapback] Nei, det programmet heiter "Skal vi danse" eller noko slikt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er det feberuke nå neste gang, eller er det fortsatt audition i flere byer? Tenkte jeg skulle følge med på denne feberuken de snakker om, da det forhåpentligvis er litt høyere nivå her. Skal vi danse er btw et meget dårlig program. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Kjenner Adil og Mana in real Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg så auditionen som var i Trondheim, men har ikke orket å se de andre!(Top Model 5 ble prioritert:P) Skal begynne å følge med neste uke når de skal danse og stemmes ut, det er mest underholdene:) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Så siste episode når de skulle velge ut 16 stk. Noen av de er flinke. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Ja..men fortsatt rart..mange av de som kom videre er flinke innenfor ett felt..men kom fortsatt med.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Dansekvaliteten er utrolig laber i forhold til USA. Ble nesten litt skuffet over nivået i Norge, forhold til i statene. Mulig vi ikke har sett de beste enda, men jeg håper for programmets skyld at det blir bedre. Dommerne er jeg enig er dårlige. De kommer med dårlig kritikk som ikke kan sies å være konstruktiv i det hele tatt. Følger fortsatt med i håp om at det skal komme noen deilige/gode dansere i framtiden. 5485599[/snapback] Skriver under på den jeg. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hva heter den amerikanske sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå