Camron Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Noe lignende skjedde med meg for en stund siden.. Det siste jeg så før alt sto stille var: "Verifying DMI Pool Data" Så ble skjermen svart og ingenting mer skjedde..Sjekk om det samme gjelder deg! Hvis det gjør det, sjekk ut det her: http://www.computerhope.com/issues/ch000474.htm EDIT: Evt. ta en titt på tråden jeg lagde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=487994&hl= Endret 24. januar 2006 av Camron Lenke til kommentar
ThaEagle Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Det kommer ikke fram noe i heletatt når du slår på pc'en. skjermen er bare av liksom, det er ikke tegn til att den slår seg på en gang. du kan se på bildene som jeg har lagt ved. Lenke til kommentar
ThaEagle Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Det kommer ikke fram noe i heletatt når du slår på pc'en. skjermen er bare av liksom, det er ikke tegn til att den slår seg på en gang. du kan se på bildene som jeg har lagt ved. Lenke til kommentar
ThaEagle Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Det kommer ikke fram noe i heletatt når du slår på pc'en. skjermen er bare av liksom, det er ikke tegn til att den slår seg på en gang. du kan se på bildene som jeg har lagt ved. PowerSaving_lampa_p__skjerm.bmp PowerSaving_lampa_p__skjerm.bmp Hele_skjemen.bmp Lenke til kommentar
ThaEagle Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 ops, ble litt mange det, voldsomt treg internett her jeg er:S Lenke til kommentar
ThaEagle Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 ops, ble litt mange det, voldsomt treg internett her jeg er:S Selve_pc__en_g_r_som_ei_kule.bmp Selve_pc__en_g_r_som_ei_kule.bmp Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 lagre de i jpg, tar evigheter å laste ned bmp filer. Du kan konventere de i paint. Lenke til kommentar
ThaEagle Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Sånn nå er de i jpg, beklager alt rotet... JÆ**** treg linje Lenke til kommentar
tukols Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Har nå stadig litt mistanke til grafikkortet dit. Du har ikke et gammelt liggende eller kan låne et du kan prøve med? Endret 24. januar 2006 av tukols Lenke til kommentar
5628452 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er nok skjermkortet ditt som har takket for seg. Jeg har akkurat opplevd det samme med mitt nyinnkjøpte X700Pro. Etter at jeg rotet rundt med noen vifter i datamaskinen, kom det ingen ting på skjermen da jeg skulle starte den. Den velkjente pipelyden som indikerer at alt er OK kom heller ikke. Så jeg byttet tilbake til mitt halvdefekte 9800Pro, og da virket alt plutselig. Dette går ikke på garanti, gjør det? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Gjør nok det du, sa akkurat det samme til The Eagle når vi snakket på msn i går. Lenke til kommentar
ThaEagle Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 skal låne meg et skjermkort. sikkert det som er feilen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå