Meistari Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Jeg sliter med å få koblet dette til TVen. Har prøvd å søke, men det er klin umulig å finne noe på "tv" i søket her. Hehe.. Har prøvd å bla igjennom innleggene her uten å finne så mye også, så jeg føler meg på relativt trygg grunn med en ny tråd. Nå.. Problemet er at det ikke kommer bilde på TVen i det hele tatt. Jeg får opp to skjermer i egenskaper, men skjerm #2 er ikke aktivert og nekter å la seg aktivere. Er det noen som har noen formening om hva dette kan være? Jeg har en teori om at det blir bilde bare jeg får aktivert TV skjermen. Og ja, jeg har starta PCen med alle kabler i etc.. Endret 22. januar 2006 av Meistari Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Prøv med nye drivere. Du skal kunne slå på skjerm nummer to i innstillingene til skjermkortet. Lenke til kommentar
Meistari Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg lastet ned nyeste driver fra ati.com og det hjalp ingenting. Når jeg prøver å slå på skjerm nummer 2 bare blinker det en gang på skjerm nummer 1 (hovedskjermen) og så er man tilbake på scratch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå