VivaLaDiva Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Så ikke dette forumet før nå, skrev nemlig et innlegg på "skole", hvis noen vil kan de godt flytte det da jeg mener det passer bedre her ettersom det er snakk om høyere utdanning! Så... noen? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Så ikke dette forumet før nå, skrev nemlig et innlegg på "skole", hvis noen vil kan de godt flytte det da jeg mener det passer bedre her ettersom det er snakk om høyere utdanning! Så... noen? 5480589[/snapback] ÆSJ nei. HELL no. Lesing er så kjederlig ! Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 ..kjederlig ! 5488346[/snapback] ...mulig det, men kanskje ikke så dumt likevel Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Nææh, det er ikke så kjedelig som det høres ut som. Man må no kvære intressert og motivert for å begynne på noe slikt da men. Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) har ikke akkurat lyst til å studere jus, men lurer på hva er kravene for å bli sivil enginør? Endret 24. januar 2006 av fwsotern Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Skulle veldig gjerne ha studert Jus, men tror nok det blir psykologi om jeg skal gå så langt. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 har ikke akkurat lyst til å studere jus, men lurer på hva er kravene for å bli sivil enginør? 5489724[/snapback] Kravene til å komme inn på sivilingeniør (som nå erstattes av en Mastergrad..) varierer veldig fra skole til skole og linje til linje. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Ikke ødelegg den sexy tråden min om LAW..jus er intereeesssant...kommer veldig ann på hvordan du selv legger opp dagen...å kun dra på forelesninger og lese alene er KJEDELIG JA. Men sånn MÅ det altså IKKE være! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Ikke ødelegg den sexy tråden min om LAW..jus er intereeesssant...kommer veldig ann på hvordan du selv legger opp dagen...å kun dra på forelesninger og lese alene er KJEDELIG JA. Men sånn MÅ det altså IKKE være! 5493520[/snapback] ødelegg den sexy tråden din TÆHÆ :!: Når blir en tråd sexy egentlig. Jau, du ser ikke så gæli ut du nei, men tråden din ekke sexy. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Har hatt jussfag og kan si at det er veldig kjedelig, regner med at det blir 1 jussfag til men ja glad jeg ikke studerer det til vanlig. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ikke ødelegg den sexy tråden min om LAW..jus er intereeesssant...kommer veldig ann på hvordan du selv legger opp dagen...å kun dra på forelesninger og lese alene er KJEDELIG JA. Men sånn MÅ det altså IKKE være! 5493520[/snapback] Joda, jus er intressant det. Men det er ikke bare alt som er like gøy. Mange herket over eiendomsrett ifjor, men jeg synes det var ganske intressant i grunn. Boka til Lødrup i familierett inneholdt jo også noen gullkorn. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 har desverre husleieog sek.rett......som er ganske kjedelig.. tråden mine r sexy kjære just admit it...! law is hot hehe Man må være interessert og motivert..tror ikke man kan studere jus og komme langt med det hvis man "gir beng". Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ai ai ai.. Da har du sikkert også Gert-Fredrik Malt også da som foreleser he he.. Hadde det samme i fjor vår. Synes ikke han var den beste foreleseren jeg har hatt på fakultet akkurat. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 ja..desverre..gjett hvem som har forelesning idag..men som IKKE skal dra.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Det blir aktuelt den dagen NTNU/HiST får ut fingern og etablerer et eget just-studium i Trondheim. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Erstatningsretten er litt morsom da, spesielt hvis da får Ole Steen Olsen som foreleser. OBS, ikke kom for sent eller ha mobilen på under hans forlesinger siden han sikkert dinner på et eller annet. He he.. Leste bare boka to uker før eksamen jeg, gikk helt fint det. Var på de fleste av forelesingene fordi jeg er bare slik at jeg ikke klarer å ikke reise selv om jeg vet jeg ikke får noe ut av det.. Gleder meg til strafferett og straffeprosess i 4 avdeling hehe. Men kjekt med litt husleierett i grunn, følte at det var greit å ha senere også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Tar dere sats på å gjennomføre studiet på normert tid? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg gjør det ihvertfall, derfor jeg kanskje stresser litt med lesing og det å møte opp på forelesinger. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg gjør det ja, men mulig jeg skal et år til utlandet..da blir det nok en liten forelengelse, men ellers JA! Har en kjempekjempeflink foreleser nå i avtale og kjøpsrett.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 har ikke akkurat lyst til å studere jus, men lurer på hva er kravene for å bli sivil enginør? 5489724[/snapback] Kravene til å komme inn på sivilingeniør (som nå erstattes av en Mastergrad..) varierer veldig fra skole til skole og linje til linje. 5490586[/snapback] Feil, alt av ingeniør, master eller bachelor krever 3mx + 2fy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå