Gå til innhold

Noen som studerer jus?;)

VivaLaDiva

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke ødelegg den sexy tråden min om LAW..jus er intereeesssant...kommer veldig ann på hvordan du selv legger opp dagen...å kun dra på forelesninger og lese alene er KJEDELIG JA. Men sånn MÅ det altså IKKE være!

5493520[/snapback]

ødelegg den sexy tråden din TÆHÆ :!: Når blir en tråd sexy egentlig. Jau, du ser ikke så gæli ut du nei, men tråden din ekke sexy.

Lenke til kommentar
Ikke ødelegg den sexy tråden min om LAW..jus er intereeesssant...kommer veldig ann på hvordan du selv legger opp dagen...å kun dra på forelesninger og lese alene er KJEDELIG JA. Men sånn MÅ det altså IKKE være!

5493520[/snapback]

Joda, jus er intressant det. Men det er ikke bare alt som er like gøy. Mange herket over eiendomsrett ifjor, men jeg synes det var ganske intressant i grunn. Boka til Lødrup i familierett inneholdt jo også noen gullkorn.

Lenke til kommentar

Erstatningsretten er litt morsom da, spesielt hvis da får Ole Steen Olsen som foreleser. OBS, ikke kom for sent eller ha mobilen på under hans forlesinger siden han sikkert dinner på et eller annet. He he..

Leste bare boka to uker før eksamen jeg, gikk helt fint det. Var på de fleste av forelesingene fordi jeg er bare slik at jeg ikke klarer å ikke reise selv om jeg vet jeg ikke får noe ut av det..

Gleder meg til strafferett og straffeprosess i 4 avdeling hehe.

Men kjekt med litt husleierett i grunn, følte at det var greit å ha senere også.

Lenke til kommentar
har ikke akkurat lyst til å studere jus, men lurer på hva er kravene for å bli sivil enginør?

5489724[/snapback]

Kravene til å komme inn på sivilingeniør (som nå erstattes av en Mastergrad..) varierer veldig fra skole til skole og linje til linje.

5490586[/snapback]

Feil, alt av ingeniør, master eller bachelor krever 3mx + 2fy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...