Hotel Papa Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Heisann.. Nå er det lenge siden jeg har spilt Bf2, men jeg fikk meg en liten overraskelse da jeg fant en G36 som medic våpen! Hvordan får man det? jeg har unlocka det ene L87 eller hva det heter... Må jeg ha Special Forces for å kunne få det våpnet? *takker for svar* Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Riktig. G36E er fra SF. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 !!!MÅ HA!!!! Verdens feteste våpen Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Alle SF våpene er jo meir overpowra enn mordi. Neida, BF2: Special Forces er ikkje så verst expansion. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Merka det... Da jeg fikk tak i den gikk plutselig scoren min opp sånn 15 poeng bare med kills men nå kan admin stenge eller slette denne tråden.... jeg har fått svar på spørsmålet mitt.. takk til Elendil da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå