Aleksweb Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hei! Legger ut flere ting her etterhvert, som jeg gjerne vil vite verdi på... #1 Har noen brikker jeg lurer på hva er verdt..., Merkene tar jeg ikke med.., vil vite sånn ca. verdien på disse. (Merkene jeg har på noen av de er; Kingston, Infineon, TwinMos, Crucial, Apacher, Nec, +++) #1 DDR PC2100 512MB #2 DDR PC2100 256MB #3 DDR PC2100 128MB #4 DDR SO-DIMM PC2700 256MB (helt ny og foreglet!) Takker:) Endret 22. januar 2006 av Aleksweb Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 de har så å si ingen verdi! vil omtrent bli mer i porto enn for brikkene! Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Vil ikke vite den samla verdien, men verdi pr brikke. Noen hundre lapper pr brikke er de jo ihvertfall verdt. Hva frakt for disse kommer på har ikke jeg spurt om! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Aleksweb: Nå har du starter ørten slike tråder, bare for at du skal ha en pris som du hiver ut på sidene dine -- Hvis ikke du snart samler opp og poster alt under en tråd, stenger jeg alle trådene dine. Brikkene dine er ikke verdt noe stort sett... Nå bruker omtrent alle PC3200/DDR400, minimum for laptoper er PC2700/DDR333.. Endret 22. januar 2006 av oysfaerg Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Aleksweb: Nå har du starter ørten slike tråder, bare for at du skal ha en pris som du hiver ut på sidene dine -- Hvis ikke du snart samler opp og poster alt under en tråd, stenger jeg alle trådene dine. Brikkene dine er ikke verdt noe stort sett... Nå bruker omtrent alle PC3200/DDR400, minimum for laptoper er PC2700/DDR333.. 5480482[/snapback] Ok.., så SD Ram er nesten mer verdt? (siden det ikke blir solgt så mye nytt av de...) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Noen hundre lapper pr brikke er de jo ihvertfall verdt Nei, langt ifra! en ny 512 mb pc3200 (ddr) brikke koster 400 kr. ca. etter å ha gått opp litt i det siste.. var nede på 350 kr.. så tenk deg selv ?! Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ok.., så SD Ram er nesten mer verdt? (siden det ikke blir solgt så mye nytt av de...) Jepp , det er faktisk slik ja. Er mange folk som sitter med gamle hovedkort og vil ha liv i den gamle Pentium III prosessoren sin. (som faktisk ikke er så verst! , til sitt bruk vel å merke) PC2100 RAM derimot er det vel kun gamle socket A prosessorer som bruker(sikkert noe intel greier også) , og folk som har slike ting(inkl meg) kjøper likesågodt PC3200 Ram fordi det koster som oftest bare en brøkdel mer men er mye mer brukandes senere da PC3200 kan brukes til så mangt. Mitt tips er å legge det ut på QXL med kr 1,- i startpris. På QXL er det nok av bygdetullinger som kjøper litt av hvert til oppsiktsvekkende priser noenganger. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 På QXL er det nok av bygdetullinger som kjøper litt av hvert til oppsiktsvekkende priser noenganger. hva får bygdetullinger til å kjøpe ting for mer penger enn folk i byen ? Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Bruktmarked er mye bedre enn qxl om man skal få litt for ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå