Gå til innhold

Best og selge i deler eller komplett?

Anbefalte innlegg

Maskina mi består av:

Amd Ahtlon xp 2800+ Barton, denne kan jeg få mye for som del, veldig etterspurt.

Cooler master Cpuvifte

1Gb Crucial Ram

Asus A7v600 Motherboard

Nesten nytt XFX6600GT Agp skjermkort

Firewirekort

Cd brenner

Hiper 580w psu

Chieftec Dragon Miditower

Div casemods som vifter og katoder

plexivindu

Det jeg lurer på er om det er best og selge dette komplett eller i deler? Har sett endel maskiner tillsvarede denne og får man nesten ikkeno for. Men deler som dette er etterspurt så man kan jo alltids overprise frakt og deler som prosessoren :D Hva tror dere? Hva kan jeg regne med å få for det i deler, eller komplett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får nok mer om du selger det i deler enn komplett. Kan det være at du har glemt å sette på disken din, eller selger du ikke den med? Da må du jo nesten selge i deler.

Forresten, hvorfor selger du? Mener jeg leste den tråden om problemet ditt, men husker ikke helt. Du kan jo alltids prøve en formatering først da. Kan jo hende det er diskene dine det er feil med.

PS. Var det du som hadde problemet med at systemet restarta når du spilte?

Lenke til kommentar

Du får nesten sikkert mer for det som deler, men da blir det jo også ti ganger mer stress å bli kvitt det. Det blir mye stress å gå på postkontoret for å sende ut 8 forskjellige pakker til forskjellige kjøpere f.eks. og det er jo ingen garanti for at alle delene går like greit unna...

Ellers sier jeg som jeg alltid gjør, selv det så høyt som du kan! Drit oppi folk som sier at DE ikke vilel kjøpt det til den prisen osv. Det eneste som betyr noe er at NOEN vil kjøpe det til den prisen.

-Stigma

Lenke til kommentar
Du får nok mer om du selger det i deler enn komplett. Kan det være at du har glemt å sette på disken din, eller selger du ikke den med? Da må du jo nesten selge i deler.

Forresten, hvorfor selger du? Mener jeg leste den tråden om problemet ditt, men husker ikke helt. Du kan jo alltids prøve en formatering først da. Kan jo hende det er diskene dine det er feil med.

PS. Var det du som hadde problemet med at systemet restarta når du spilte?

5480367[/snapback]

Stemmer, denne tråden er mest for å orrientere meg litt. Greit å få noe peil på hva man skal gjøre hvis det ikke løser seg..

Endret av Clerion
Lenke til kommentar
Drit oppi folk som sier at DE ikke vilel kjøpt det til den prisen osv. Det eneste som betyr noe er at NOEN vil kjøpe det til den prisen.

5480385[/snapback]

Smart sagt Stigma.

Men hvis jeg var deg Clerion så hadde jeg undersøkt litt mer først, PC'en din skulle jo duge hvis den hadde funka :)

Lenke til kommentar
Drit oppi folk som sier at DE ikke vilel kjøpt det til den prisen osv. Det eneste som betyr noe er at NOEN vil kjøpe det til den prisen.

5480385[/snapback]

Smart sagt Stigma.

Men hvis jeg var deg Clerion så hadde jeg undersøkt litt mer først, PC'en din skulle jo duge hvis den hadde funka :)

5480749[/snapback]

Ja, er egentlig en bra pc. Men finner ikke ut hva det er med den. På Rena(tettstedet) er det en butikk som driver med slikt, kan jo ta den med dit å høre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...