kelmesport Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg har nettopp lastet ned rivatuner, og skal forsøke å klokke opp mitt ny-innkjøpte Club3d Geforce 7800gt, men har ikke peiling på hva jeg skal trykke på i programmet osv. for å få bedre ytelse. Noen som kan gi en enkel og grei veiledning? (Sorry at jeg ikke har benyttet søkemotoren i forumet, har dårlig tid) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hvis du har dårlig tid, synes ikkje jeg at du skal klokke skjermkortet ditt heller! Når man skal overklokke er det best å ha litt tid. Med tanke på å teste stabilitet. Lenke til kommentar
kelmesport Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Det kaller jeg et forferdelig dårlig svar. Hvis du ikke har peiling på overklokking, trenger du ikke å late som at du har det heller. Hvis man har litt erfaring med overklokking av 7800gt, trenger man ikke så lang tid, slik som du påstår. Slutt å kaste bort tiden min på fjortiss svar. Lenke til kommentar
Satricom Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Det kaller jeg et forferdelig dårlig svar. Hvis du ikke har peiling på overklokking, trenger du ikke å late som at du har det heller. Hvis man har litt erfaring med overklokking av 7800gt, trenger man ikke så lang tid, slik som du påstår. Slutt å kaste bort tiden min på fjortiss svar. 5480536[/snapback] ¨ For og si det sånn så er det noe i det han sier, for alle kort klokker ikke likt, men hvis man har lyst på et svidd kort så er jo det opp til deg. Det tar litt tid og klokke ,man kan liksom ikke bare trykke opp til en hastighet og tro det virker. Man må se at det er stabilit og så gå videre, klokke litt om gangen. Endret 22. januar 2006 av Itnux Lenke til kommentar
AOe Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ok vesle poiker! Dere har tydligvis ingen peil noen av dere. Med andre ord kan jeg for en gangs skyld være til hjelp! :-P Hvis trådstarter skal overklokke sitt Club 3D 7800Gt vil jeg anbefale å bruke dette programmet, som lastes ned ved å trykke på "i Agree" på denne siden. Når du har installert programmet får du opp ett vindu som dette: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå