CoVeS Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 hehe :!: :!: stikk ikke av med bestemor denn arven vill jeg ha.... sjekk denne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Kan jo alltids gifte deg med Athina Onassis... Da tror jeg du skulle ha nok penger til å slippe å jobbe resten av livet :!: Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg orket ikke lese gjennom hele tråden så dere får heller henrette meg om dette allerede er sagt: Finne deg en rik, skrøpelig, litt senil gammel dame som du kan gifte deg med og manipulere til å gi deg hele arven. Dette krever selvfølgelig litt tid, men langsiktighet er bra Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Kan jo alltids gifte deg med Athina Onassis... Da tror jeg du skulle ha nok penger til å slippe å jobbe resten av livet :!: 5629461[/snapback] Og i motsetning til en del andre like rike mennesker så er hun faktisk rimelig fin også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Kan jo alltids gifte deg med Athina Onassis... Da tror jeg du skulle ha nok penger til å slippe å jobbe resten av livet :!: 5629461[/snapback] Og i motsetning til en del andre like rike mennesker så er hun faktisk rimelig fin også 5632301[/snapback] Også slipper du språkproblemene for hun snakker flytende svensk også... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Selg ting på qxl.no eller finn.no eller ebay.com Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Kan jo alltids gifte deg med Athina Onassis... Da tror jeg du skulle ha nok penger til å slippe å jobbe resten av livet :!: 5629461[/snapback] Og i motsetning til en del andre like rike mennesker så er hun faktisk rimelig fin også 5632301[/snapback] Også slipper du språkproblemene for hun snakker flytende svensk også... 5632370[/snapback] Bare flere og flere fordeler her nå En ulempe er jo selvfølgelig det at hun er forlovet... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Bare flere og flere fordeler her nåEn ulempe er jo selvfølgelig det at hun er forlovet... 5632436[/snapback] Pøh... Han klysa skal vi bli kvitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå