Gå til innhold

Hvordan tjene penger uten å jobbe?


fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Fikk akkurat ett spørsmål fra en venn om hvordan han skulle kunne tjene penger uten å arbeide. Dette var jo ett spørsmål som jeg selv kunne tenke meg å vite svaret på, så derfor tyr jeg til mine kreative venner på diskusjon.no :thumbup:

 

 

Anyone?

 

ett eksempel... du kan lage din egen hjemmeside å finne reklameprudusenter som betaler for at du skal se på deres reklame. så får du mere betalt etter som du verver flere og flere. ikke la deg skremme jeg vet siden ser litt enkel ut. men det fungerer. http://www.home.no/coves/ siden laget på 1 time... hehe

 

EDIT: Forandret litt på kravene. "Ok, hva om jeg formulerer det mer slik at jeg vil tjene penger uten å måtte jobbe i en bedrift og lignende, men heller styres av meg selv."

5480303[/snapback]

Lenke til kommentar
Sosialkontoret ?

5489443[/snapback]

Etter hva jeg har hørt om sosialkontoret (i hvert fall i byer) er det verre å gå dit enn å ha en drittjobb.

Den beste måten å slippe å gjøre noe for pengene sine, er vel å ha nok på bok til at du kan leve på rentene (rundt 10 mill burde gjøre susen). Du må bare skaffe pengene først, og det sies jo at den første millen er den hardeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...