fxwz Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Fikk akkurat ett spørsmål fra en venn om hvordan han skulle kunne tjene penger uten å arbeide. Dette var jo ett spørsmål som jeg selv kunne tenke meg å vite svaret på, så derfor tyr jeg til mine kreative venner på diskusjon.no Anyone? EDIT: Forandret litt på kravene. "Ok, hva om jeg formulerer det mer slik at jeg vil tjene penger uten å måtte jobbe i en bedrift og lignende, men heller styres av meg selv." Endret 23. januar 2006 av Smallville Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hvis du har greie på elektronikk: Samle sammen kasserte apparater, sett dem i stand og selg dem for en rimelig penge. Det kan man fort gjøre litt penger på. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 det er jo arbeid det også...selvstendig næringsdrivende, men fremdeles arbeid... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Å tjene penger uten å måtte gjøre noe er umulig. Men hvis du vil tjene penger uten å måtte jobbe daglig er hemligheten å tjene penger mens du sover. Det betyr at du må lage et produkt som selger seg selv. Skriv en genial bok eller noe, så kan du hvile på dine laurbær mens pengene strømmer inn.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Arv masse eiendommer og skog av en gammel tante o.l Dette stiger i verdi.. dermed trenger du ikke jobbe! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hvis du ikke gjør noe, blir det umulig å tjene penger. Det fins jo "hyggelige" måter å tjene penger på. Er enig i at å skrive ven bestseller hadde vært gjevt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Du kan jo også eventuellt finne opp noe då? Også kan du lære deg programmering, skrive noe genial kode å ta patent på kanskje? Startsum... aksjer kanskje? Kapital Finn på noe genialt, som Harry Potter. Lag noe folk vil ha, men hva folk vil er ikke så lett å finne ut då Endret 22. januar 2006 av chills Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 kanskje bare spille lotto? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 kjøpe hus/leilighet og leie det ut. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 kanskje bare spille lotto? 5481056[/snapback] JAh.. det funker.. har en fetter på 25, han gikk for den metoden å har sitter hjemme siden han hva 16 :!: Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 kanskje bare spille lotto? 5481056[/snapback] JAh.. det funker.. har en fetter på 25, han gikk for den metoden å har sitter hjemme siden han hva 16 :!: 5481068[/snapback] hra han vunnet noe då? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 kanskje bare spille lotto? 5481056[/snapback] JAh.. det funker.. har en fetter på 25, han gikk for den metoden å har sitter hjemme siden han hva 16 :!: 5481068[/snapback] hra han vunnet noe då? 5481086[/snapback] NOPE... ingen utdannelse... ingenting.. bor hjemme oss onkel ennå får jo en del trygd og sånt då Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 jeg har det! var det ikke noe som het Flax 20 000 et eller annet?? der du fikk utbetalt 20 000 hver mnd i 20 år? eller noe slikt? da kan du leve livet uten å arbeide Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 For å skape verdier må det på en eller annen måte jobbes, med andre ord så finnes det ikke et svar på spørsmålet ditt. (Med untak av å vinne i lotteri kanskje, eller svindel... men vil ikke kalle det jobbing.) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ah.. jeg tolket det mer som å bare isje være ansatt noen sted men fremdeles klare å tjene peng Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Ok, hva om jeg formulerer det mer slik at jeg vil tjene penger uten å måtte jobbe i en bedrift og lignende, men heller styres av meg selv. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hvis du er dame: 1. bli sammen med en gammel, rik mann 2. når han har testamentert (er det et ord?) alle pengene sine til deg forgifter du hann! Hvis du er mann: 1. Finn en gammel dame på et sykehus 2. Mat kattene hennes (Nå kan det ikke skade å naske med seg noen verdisaker) så hun testamenterer alle pengene sine til deg! Det er ont og sykt, men du slipper å jobbe! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 http://milliondollarhomepage.com/ Noe slikt. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Om jeg var like lat som trådstarters venn ville jeg satset på aksjer. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Selv med aksjer må en bruke tid og energi på å sette seg inn i det og finne ut hva en skal selge/kjøpe og når. Jeg vil si det kan bli ganske mye jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå