capy Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 kanskje noen kjøpte opp alle og bare venter på at homebrew skal kicke inn? uansett er det ikke mye for en bærbar konsoll med alle de (potensielle) mulighetene. Om bare noen klarer å cracke Bluetooth'en på konsollen, skal det også gå an å ringe med den. Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Til slik en pris er det galskap å ikke kjøpe. Sjekket lagerstatus som var på 100+ Før jeg fikk sagt kredittkort var pluttselig produktet utgått. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Til slik en pris er det galskap å ikke kjøpe. Sjekket lagerstatus som var på 100+Før jeg fikk sagt kredittkort var pluttselig produktet utgått. 5694736[/snapback] Der gikk vertfall muligheten min til og kjøpe gizmondo. Da blir det gp2x kanskje. Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) gp2x er sikkert digg den, men Gizmondoen kostet investorene £6000 stk!! det er noe å ha på hyllen, kanskje dra frem om noen år å skryte av:) Endret 3. mars 2006 av capy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 gp2x er sikkert digg den, men Gizmondoen kostet investorene £6000 stk!! det er noe å ha på hyllen, kanskje dra frem om noen år å skryte av:) 5695362[/snapback] Pass bare på at du har et simkort som funker da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå