Matsemann Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei! Sitter på et 9600pro med driverne som jeg fikk på CD. Prøvde å laste ned catalyst 5.13 da det kom, men fikk bare en haug med feilmeldinger når maskinen startet opp + at bare å åpne "start" i windows hakka. Skulle nå prøve med 6.1, men akkurat det samme. Ting blir rett og slett værre! Noen idéer til hva jeg skal gjøre? Eller skal jeg bare bruke driverne jeg har? Lenke til kommentar
Hans Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei! Sitter på et 9600pro med driverne som jeg fikk på CD. Prøvde å laste ned catalyst 5.13 da det kom, men fikk bare en haug med feilmeldinger når maskinen startet opp + at bare å åpne "start" i windows hakka. Skulle nå prøve med 6.1, men akkurat det samme. Ting blir rett og slett værre! Noen idéer til hva jeg skal gjøre? Eller skal jeg bare bruke driverne jeg har? 5479929[/snapback] Fra ati.com: You must have Microsoft .NET Framework installed prior to downloading and installing the Catalyst Control Center Har du lagt inn .NET ? Da funka det for meg vaffal.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Husk også å bruk "catuninstaller.exe" før du legger inn nye drivere Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Og hvor finner man .NET framework og catuninstaller? Første gang jeg gjør det. Jeg fulgte bare en link fra hardware.no som gikk direkte til catalyst 6.1, så har ikke lest på ATI.com Lenke til kommentar
Meistari Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg gjorde dette for 30 minutter siden! Søk på "microsoft net download" i Google, så kommer du til riktig sted. Og da funker det godt som gull! Får fortsatt ikke TVen til å fungere, men allikevel.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Og hvor finner man .NET framework og catuninstaller?Første gang jeg gjør det. Jeg fulgte bare en link fra hardware.no som gikk direkte til catalyst 6.1, så har ikke lest på ATI.com 5480992[/snapback] .NET Framework 2.0 kan lastet ned ifra her:x86: http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en x64: http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Catalsyt Uninstaller kan lastet ned ifra her: http://support.ati.com/ics/support/DLRedir...=737&deptID=894 Håper dette kan hjelpe Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Takker! Skal prøve det en dag jeg har tid. Takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei! Sitter på et 9600pro med driverne som jeg fikk på CD. Prøvde å laste ned catalyst 5.13 da det kom, men fikk bare en haug med feilmeldinger når maskinen startet opp + at bare å åpne "start" i windows hakka. Skulle nå prøve med 6.1, men akkurat det samme. Ting blir rett og slett værre! Noen idéer til hva jeg skal gjøre? Eller skal jeg bare bruke driverne jeg har? 5479929[/snapback] husk å avinstallere skjermkortdriverne før du installerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå