thlangva Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 hei, jeg vet ikke helt om det her er det riktige emne og skrive dette i, men da får dere bare flytte topicen. altso, jeg lurer på om det går ann å lage noe som gjør at noe man skriver i et forum gjentar seg mange ganger, hvis jeg skriver f.eks et svar i en topic et forum så skal det komme flere svar fra nedover som det står det samme på. det skal ikke komme flere ganger nedover etterhverandre i samme svar, men i fler svar. håper noen kan hjelpe meg, trenger det veldig.. takker:) Lenke til kommentar
fredeil Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hvem har lyst og hjelpe deg og floode et forum ? Lenke til kommentar
thlangva Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 det er til noe nyttig noe, ikke til noe tull.. hva er morsommt med å skrive inn mange kommentarer på et forum, det er sånn man gjør i 5. klasse Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ser ikke helt hvordan det skal kunne brukes til noe nyttig, men for all del, enlighten me Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 En mulighet er jo å bare kopiere det som står i svarfeiltet og lime inn i feltet etterpå for å så trykke "Svar nå". Repeter til ønsket effekt oppnås. Men klarer ikke se hva som er nyttig med å svare mange ganger på samme tingen Lenke til kommentar
thlangva Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Takk for alle svar, men jeg mener om det kanskje går ann å lage et lite programm i cmd eller noe lignende som gjør dette for deg? TAKK:) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Sjå på dei forskjellige loop-funksjonane i PHP. Lenke til kommentar
Albino Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Siden du sikkert bare har gode hensikter kan du jo sende en e-post til hw.no og spørre om hvordan du kan sende inn 10 236 innlegg på en gang ved hjelp av et script. Lykke til! Lenke til kommentar
thlangva Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Sjå på dei forskjellige loop-funksjonane i PHP. 5489431[/snapback] Har gjort det men finner ikke noe nyttig:( noen som har noen svar på problemet mitt?? takker Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) noen som har noen svar på problemet mitt?? Tror du må komme med flere detaljer. Både fordi vi ikke har så veldig lyst å hjelpe deg til å spre dritt, men også fordi det er en anelse vanskelig å fatte hvordan du egentlig vil at dette skal gjøres. Har du tilgang til serveren der forumet ligger, slik at du kan legge ut et eget script der, osv... EDIT: Bort med lang quote. Endret 27. januar 2006 av PT Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 De fleste fora har funksjoner som hindrer deg i å gjøre slikt. Den enkleste måten er vel å replikere POST- og GET-dataen som sendes av skjemaet som vanligvis benyttes for å sende inn svar. Dataene kan du sende til serveren ved hjelp av fsockopen(). Sett opp en while-loop, og du er i mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå