Gå til innhold

Intel GMA900 - ubrukelig?


oysteii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Intel har laget en liste over de spillene som virker og ikke virker. Noen spill virker hvis det lastes ned oppdateringer. Oversikten finnes her

 

http://www.intel.com/support/graphics/inte...b/CS-020153.htm

5480247[/snapback]

 

Det er vel strengt tatt brikkesettet de skriver om der og ikke grafikkbrikken... Altså så vidt jeg kan se har det ikke noe som helst å gjøre med Intel GMA900

Lenke til kommentar

Altså det funker jo til litt småspilling en gang iblant liksom. Kan spille Bf 1942 med alt på max på min 12", sjelden jeg merker noe lagg. Kan også spille Pirates med medium settings. Man kan spille endel sånn halveis nye spill om man ikke har alt på max liksom. Er ikke totally useless, funker til litt spilling , men definitivt ikke løsningen for en som planlegger å bruke laptop hovedsakelig til spilling.

Endret av morgawr
Lenke til kommentar

Intel GMA 900 er en grafikkjerne integrert i selve brikkesettet. Følgende er hentet på denne siden hos Intel:

 

http://www.intel.com/support/graphics/inte...b/CS-012574.htm

 

"The Intel® Graphics Media Accelerator (GMA) 900 is a new graphics core that was first introduced with the Intel® 915 Express Chipset Family. This new graphics core is also featured in the Intel® 910GL Express Chipset Family and the Mobile Intel® 915 Express Chipset Family. This third-generation architecture supports the latest LCD and widescreen displays, High-Definition TV (HDTV) and dynamic modes, and hardware acceleration for Microsoft* DirectX* 9."

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Er det på noen måte mulig å få igang BF2 på 915gm? Er ikke så nøye om alt må stå på low.

5650542[/snapback]

 

Jeg spiller Hitman 2 og 3- Mafia - Medal of Honor samt Max Payne 2 med 915GM kortet i vår Acer 1641 (noe som overasket meg) så da får man vel bare prøve BF2, men jeg tror det går bra jeg.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Det er vel strengt tatt brikkesettet de skriver om der og ikke grafikkbrikken... Altså så vidt jeg kan se har det ikke noe som helst å gjøre med Intel GMA900

5483120[/snapback]

 

Fra første setning i linken:

Intel has compiled the following information to help ensure customers have the highest quality gaming experience possible when using Intel® graphics controllers.

Min utheving.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...