Demantios Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 noen som vet hvor jeg kan finne en bra counter til hjemmeside? vil helst slippe den stygge med grønne tall som hopper en oppover for hver gang man oppdaterer sida Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 StatCounter er en veldig bra gratis counter med mange innstillinger og muligheter. For jeg går ut fra at du ikke mener et php-script? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hvis du bare trenger en counter for å holde statistikk med hvem/hvor mange som besøker siden din vil jeg anbefale Google Analytics Men så vidt jeg vet finnes det ikke noen funsjon der sånn at man kan gi info til besøkende hvor mange hits eller unike besøkende. Endret 22. januar 2006 av 100smiles Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Statcounter er toppers, realtime statistikk i forhold til Googe Analytics som blir oppdatert to ganger (?) i døgnet. Ellers så bør du unngå tellere på siden din, det oser amatør med en gang man får opp en svær glorete counter. Men om du tenker likt som meg så bruker du den bare til å se på statistikken selv, uten noen visuell counter på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå