Gå til innhold

Call of Duty 2 problemer(360)

WangenPs3

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg Call of duty 2 igår og når jeg spiler singelplayer får jeg frem et problem. Etter mission 3 som da er "pipeline"(Du starter med å krabbe i et langt rør, mens du titter ned på noen tyskere) og når jeg fullfører dette brettet så kommer jeg direkte til training igjen. Og da skjønner jeg ikke en dritt her. Jeg får ikke avansert i spillet.

Fikk en melding etter å ha fullført mission 2 om at British campaign unlocked, men dette var tull. Når jeg går på Mission Select så ser jeg brettene:

- 1941 (dette er training)

- 1942:

- Første brett der er å fikse telefonlinja.

- Her er pipeline.

- 1943: Jeg ser bilde av mission, men jeg kan ikke velge det.

Noen som vet om det er feil med spillet? Har ikke slettet saven og startet på nytt enda, men kanskje jeg må gjøre det.

Og vennlisgt diskuter og hjelp meg istedet for å prate om hvor bra spillet er :)

Mvh Morten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer sterkt å gå til innkjøp av COD2 til X-Box 360, men har hørt at mange sliter med at saven deres blir slettet/korrupt, er det et bra kjøp dette til X-Boxen eller?

Løp og kjøp. Dette er sannsynligvis beste singleplayer 360 tittelen. Multiplayer er ikke så bra ut fra det jeg har hørt (har kun spill singleplayer). Kanonbra spill. Pass på at du ikke starter opp spillet før du er logget inn på Live så skal det gå bra med savegamet også.

Lars

Lenke til kommentar

*fjernet*

noen følte seg utehengt

-----------

Naboen min drev å babla om at man måtte gjøre det bra i Campaignen for å avansere videre i spillet dog jeg opplevde aldri dette når jeg fullførte min COD2.

I noem spill så kan du ikkke fullføre spillet i "easy mode". Kanskje COD2 har noe lignende greie?!

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
...og jeg som skulle ta en "LarsBarstad"  :nei:

Dustete, må være lov å svare andre innlegg en det til trådstarter. :hmm:

Naboen min drev å babla om at man måtte gjøre det bra i Campaignen for å avansere videre i spillet dog jeg opplevde aldri dette når jeg fullførte min COD2.

I noem spill så kan du ikkke fullføre spillet i "easy mode". Kanskje COD2 har noe lignende greie?!

Enten har man klart et brett eller så har man ikke, hvis man ikke kommer videre etter å ha fått mission completed så må det være en bug. Etter pipeline brettet så var det flere Stalingrad brett hos meg, British campaign ble ikke låst opp før etter "Fortress Stalingrad" (spilte på Veteran).

Beste tips er å bruke koden og fortsette der man slapp.

Lars

Lenke til kommentar
Jeg vurderer sterkt å gå til innkjøp av COD2 til X-Box 360, men har hørt at mange sliter med at saven deres blir slettet/korrupt, er det et bra kjøp dette til X-Boxen eller?

Løp og kjøp. Dette er sannsynligvis beste singleplayer 360 tittelen. Multiplayer er ikke så bra ut fra det jeg har hørt (har kun spill singleplayer). Kanonbra spill. Pass på at du ikke starter opp spillet før du er logget inn på Live så skal det gå bra med savegamet også.

Lars

5480750[/snapback]

Synes multiplayer faktisk er bedre enn single player.Problemet er lag.....har nå adda 50 personer fra norge /sverige og danmark som spiller cod2.Så lenge jeg joiner dem i spill så opplever jeg mye mindre lag.Lørdag og søndag mellom 11:00.1600 er faktisk beste tida for da sover de fleste amerikanere.....:)

Lenke til kommentar
*fjernet*

noen følte seg utehengt

-------------

Wangen360, hva skjer hvis du trykker Resume Mission i hovedmenyen til COD2 da?

5481304[/snapback]

Det som skjedde var at jeg startet rett på training mission igjen. Prøvde 5 ganger å fullføre, 1 på Easy, 1 på regular, 1 på Hardened og 1 på Veteran, men samme skjedde gang på gang)....Så jeg tastet inn koden og har spillt til USA campaing, men etter hvert mission må jeg taste koden igjen. Kjipe greier, men jeg overlever.

Litt synd at så få som 8 kan spill på en gang bare,men en patch kunne vel ha løst og optimalisert for max 16 spillere? Tror ikkje eg kommer til å gå til innkjøp av dette da eg spiller det flittig på nett via PC :)

5483356[/snapback]

Det kommer en ny patch om ikke så lenge som skal fikse både Sp bugs og MP lag. Florerer også en del rykter angående å øke antall spillere online til 16 stk

Lenke til kommentar

Lars

5480750[/snapback]

Kjøp det heller til PC. Mye bedre Mp-støtte der, og har du kraftig nok maskin er grafikken bedre også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...