Åsmund Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei, jeg lurte på om det var mulig å få noen råd når det gjelder oppstart av bedrift. Jeg vurderer å registrere ett enmansfirma og selge htpc-er. Vet det ikke er mye marked for det foreløbig, men har vel ingenting å tape på å prøve. Jeg spurte komplett om de ville være sponsor men de sa nei. Tror dere det er noen sjange for å få sponsorer, eller må jeg vise mer verdig først? Er det noen fremgangsmåter eller rettningslinjer dere kan gi meg for å få avtaler, sponsorer eller andre viktige ting? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei, jeg lurte på om det var mulig å få noen råd når det gjelder oppstart av bedrift. Jeg vurderer å registrere ett enmansfirma og selge htpc-er. Vet det ikke er mye marked for det foreløbig, men har vel ingenting å tape på å prøve. Jeg spurte komplett om de ville være sponsor men de sa nei. Tror dere det er noen sjange for å få sponsorer, eller må jeg vise mer verdig først? Er det noen fremgangsmåter eller rettningslinjer dere kan gi meg for å få avtaler, sponsorer eller andre viktige ting? 5479512[/snapback] du bør I HVERT FALL selge noe "spesielt". Vet ikke om du er klar over det, men "vanlige" marginer i PC-verden (mot private i hvert fall) er rundt 5 %.. Og selger du over nett så kan til og med de som kjøper HTPC av deg "angre" og levere tilbake HTPC innen 14 dager.. Og da må du sannsynligvis selge denne HTPC-en med TAP (demobrukt) Problemet er at du som "forhandler" bare har samme rettighetene som ANDRE firmaer.. Mens private som kjøper av deg har MYE mer rettigheter enn deg.. og DU må dekke disse ekstra rettighetene.. bare sånn at du er klar over dette FØR du starter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå