Windoge Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tror muligens at spillet får en enspillerdel (boter) også, men at utviklerne ennå ikke vil ha det offisielt. En av de forsnakket seg på et live intervju om det. Lenke til kommentar
Ole_Brumm Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Bortsett fra at det faktisk ikke er en oppfølger, verken offisielt eller uoffisielt 5490155[/snapback] Det er jo også laget av akkurat samme gjengen (SplashDamage). Cluet er gameplay'et fra W:ET satt i Quake-universet. Jeg ville kalt det en oppfølger. 7864464[/snapback] Trust me, Enemy Territory: Quake Wars is a true successor to Wolf Enemy Territory. http://www.planetquakewars.net/content.php?content.44 Lenke til kommentar
Radial Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Bortsett fra at det faktisk ikke er en oppfølger, verken offisielt eller uoffisielt 5490155[/snapback] Det er jo også laget av akkurat samme gjengen (SplashDamage). Cluet er gameplay'et fra W:ET satt i Quake-universet. Jeg ville kalt det en oppfølger. 7864464[/snapback] Trust me, Enemy Territory: Quake Wars is a true successor to Wolf Enemy Territory. http://www.planetquakewars.net/content.php?content.44 7915728[/snapback] Jøss. Tok feil der ja Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Ingen av de bildene ser ut til å være gameplay bilder. Endret 11. februar 2007 av Zlash Lenke til kommentar
Radial Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ingen av de bildene ser ut til å være gameplay bilder. 7917869[/snapback] Du sier noe. Men hvis gameplayet blir noe i nærheten av Wolfenstein ET, så er det bare å glede seg. Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har lest at spillet også skal komme ut til 360 og PS3 Link Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Tror ikke grafikken blir dårligere enn det vist på bildene der. Med grafikkmotorene nå til dags så er det der vanlig. Men det ser nydelig ut, det skal ikke benektes. Gledet meg siden jeg først hørte om det. Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 de fleste bildene du kommer over av et:qw er ingame da.. se filmene hvis ikke.. folk er dårlig oppdater på nye lovende titler på dette forumet ass Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Etter å ha spilt RtCW ( forgjengeren til ET ) for landslaget 2 år på rad, vært med i Clanbase Eurocup 2 ganger, lurer jeg på å begynne igjen hvis spillet holder nogenlunde samme "nivå" som de 2 tidligere utgavene. Gleder meg som dere andre til dette spillet kommer. Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 jeg vil nå tro vi har mye heftig i vente med denne tittelen vs de eldre rtcw og et titlene.. her er det jo mer penger inne i bildet og, samt det går på quake franchisen som er større(?) enn wolfenstein vil jeg tørre si.. Tror med penger og gode folk så kan du få massiv dybde i dette spillet.. og begge deler finner du bak den tittelen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dette gleder jeg meg litt til, jeg tror dette blir multiplayer -spillet for meg når det kommer. Endelig kan BF2 få litt hvile. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Grafikken ser ikke like imponerende ut nå: http://digg.com/gaming_news/New_Enemy_Terr..._Gameplay_Video Er en link der til direkte HD-download også. Se i kommentarene. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 noen som vet når release blir ennå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå