Enceladus Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Noen andre enn meg som er imponert over skjermbildene til Enemy Territory: Quake Wars Jeg synest dette ser helt fabelaktig bra ut. Ble helt sjokkert da jeg så de nye bildene på gamer.no http://gamer.no/image.php?productId=31902&imageId=114223 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Kanskje pittelitte imponert ja Når kommer det ut? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Får håpe at det ser bra ut selv for det som ikke har maskiner i millionklassen og ikke minst at spillet ikke bare leverer fin grafikk men et bra gameplay. Har ikke spillet Q4 enna, ble ikke akkurat imponert av demoen som fikk meg til å føle som et Doom 3 i nyere versjon. Men det kan være demoen det. Skal i alle fall vente litt med å investere i Q4, men må vel gjøre det snart Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Kanskje pittelitte imponert ja Når kommer det ut? 5479525[/snapback] Det er ikkje fastsatt nokon dato enda. Du kan finne utgivelsedatoen ved å søke etter heile eller deler av speltittelen i Gamer.no sin søkemotor. Eurogamer har ein preview av spelet her: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62456 Grafikken er i alle fall flott, men så var det med gameplay då. Får håpe at dei klarer å lage eit underhaldande spel, og ikkje bare eit grafisk imponerande spel. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Blir dette like bra i multiplayer som enemy territory så kommer jeg ihvertfall til å spille det! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Blir dette også gratis? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Blir dette også gratis? 5484219[/snapback] Tviler på det du Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Fant en ganske troverdig FAQ her Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Faen, detta må bli bra! Lenke til kommentar
Berntsen Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Dette spillet ser helt fantastisk ut, har gledet meg til dette en god stund nå. Grafisk sett ser det vidunderlig ut, men det er selve spillet jeg ser fram til, selv om grafikken helt sikkert løfter opplevelsen opp flere hakk. Det originale ET var veldig bra, men litt kaotisk når det gjelder bruken av artilleri og airstrikes, fordi banene var litt tette. Men det blir det jo ikke noe mer av nå, svære, åpne baner... nam nam. Endret 23. januar 2006 av Berntsen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Eg likte også det grafiske preget på de skjermbildene, Håper på våpen som ikkje er er for mongo futuristiske som i de nyere UT spilla,det kan eg ikkje fordra. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Fant en ganske troverdig FAQ her 5486007[/snapback] så veldig bra ut det der Lenke til kommentar
Radial Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Det originale ET var veldig bra, men litt kaotisk når det gjelder bruken av artilleri og airstrikes, fordi banene var litt tette. Men det blir det jo ikke noe mer av nå, svære, åpne baner... nam nam. 5486853[/snapback] Det originale ET? Så vidt jeg vet har "Wolfenstein: Enemy Territory" (ET) ingenting annet til felles med "Enemy Territory: QuakeWars", enn deler av navnet og at begge er innen FPS-sjangeren. Endret 24. januar 2006 av Radial Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dude, jeg har sett verre Så det så ganske så bra ut ja Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det originale ET? Så vidt jeg vet har "Wolfenstein: Enemy Territory" (ET) ingenting annet til felles med "Enemy Territory: QuakeWars", enn deler av navnet og at begge er innen FPS-sjangeren. 5489830[/snapback] På en måte har du rett, men det begge spilla har likt er: 2 lag, ca de samme klassene og et ganske likt xp system. Så på en måte er den en uoffisiell oppfølger satt i quake verden og ikke ww2. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det originale ET? Så vidt jeg vet har "Wolfenstein: Enemy Territory" (ET) ingenting annet til felles med "Enemy Territory: QuakeWars", enn deler av navnet og at begge er innen FPS-sjangeren. 5489830[/snapback] På en måte har du rett, men det begge spilla har likt er: 2 lag, ca de samme klassene og et ganske likt xp system. Så på en måte er den en uoffisiell oppfølger satt i quake verden og ikke ww2. 5490097[/snapback] Bortsett fra at det faktisk ikke er en oppfølger, verken offisielt eller uoffisielt Lenke til kommentar
Berntsen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Nå satser da Id på at Enemy Territory skal bli en egen serie, så vidt jeg har skjønt det. Gameplayet skal holdes nogenlunde likt gjennom de forskjellige spillene, men historien er annerledes. Derfor sier jeg det originale Enemy Territory når jeg snakker om W: ET. Kanskje det kommer Commander Keen: Enemy Territory en dag? Mala: Tror ikke våpnene blir for futuristiske, med mindre du vil spille på Strogg-siden. Der har de railgun istedet for snikskytterrifle, f. eks Endret 24. januar 2006 av Berntsen Lenke til kommentar
Ole_Brumm Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det originale ET? Så vidt jeg vet har "Wolfenstein: Enemy Territory" (ET) ingenting annet til felles med "Enemy Territory: QuakeWars", enn deler av navnet og at begge er innen FPS-sjangeren. 5489830[/snapback] På en måte har du rett, men det begge spilla har likt er: 2 lag, ca de samme klassene og et ganske likt xp system. Så på en måte er den en uoffisiell oppfølger satt i quake verden og ikke ww2. 5490097[/snapback] Bortsett fra at det faktisk ikke er en oppfølger, verken offisielt eller uoffisielt 5490155[/snapback] Det er jo også laget av akkurat samme gjengen (SplashDamage). Cluet er gameplay'et fra W:ET satt i Quake-universet. Jeg ville kalt det en oppfølger. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Gleder meg utrolig mye til dette spillet! Kommer nok til å satse i klanverden også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Horay, det kommer en Linux versjon også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå