Gå til innhold

mobiltelefoner og lite minne_løsning_

Anbefalte innlegg

Hei. Det er noe jeg syns er rart. En vil alltid ha mer minne tilgjengelig på telefonen for å lagre bilder og spille musikk osv..

Men nå som høyhastighets internett blir mer og mer vanlig på mobiltelefoner, hvorfor kan ikke folk bruke en server hjemme som lagring?

De fleste har mer en 128k ut og da kan de jo streame mp3 direkte til telefonen og haugevis av GB tilgjengelig.

De som har tv kort kan streame tv-en.

Eller man kan streame filmer, tv episoder, bare velge kanal og film som skal streames via webinterface.

Eller har jeg driti meg ut nå og at mobiler alerede er tilrettelagt for slikt?

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fleste har mer en 128k ut og da kan de jo streame mp3 direkte til telefonen og haugevis av GB tilgjengelig.

De som har tv kort kan streame tv-en.

Eller man kan streame filmer, tv episoder, bare velge kanal og film som skal streames via webinterface.

5479386[/snapback]

Dette er sikkert noe som lar seg gjøre på en telefon med 3G og open OS, men om noen skulle gidde å bruke tid på å lage et sånn program bør de kanskje først huske på at telefonen som MP3-spiller via 3G er helt useless siden det kommer til å suge mye strøm (konstant 3G bruk) og koste brukeren en del. Et 2GB minnekort koster da ikke så mye at det ville lønne seg... :p Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...