andgob Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Noen som har peiling på hva Scroll Lock på tastaturet er godt for? Ikke at det er så viktig for meg å vite det, men det irriterer meg litt... Lenke til kommentar
runeb Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Hehe. Stilte det samme spørsmålet på experts-exchange for en del år siden, men fikk såvidt jeg husker ikke noe skikkelig svar. Det er nok en overlevning fra virkelig gamle dager. Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Dette spørsmålet har blitt stilt før en gang for ikke så lenge siden. Kanskje det kom noen gode svar der. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=39799&forum=25 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Bruker Scroll lock på jobben. Det er sikkert spesielt for det systemet, men det er koblet flere PC'er til samme skjerm og tastatur/mus og når vi skal bytte mellom datmaskinene trykker vi Scroll Lock 2 ganger, deretter "C", nummere på maskinen (1,2,3) og enter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå