lobster Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg kom over dette nettstedet http://www.strangebanana.com/generator.aspx og synes det var så fint og flott at jeg vilel dele det med dere Trykk på oppdater i nettleseren din og nettstedet forandrer utseende. Artig påfunn Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Det var ikke akkurat de lekreste designene jeg har sett og det er ikke så veldig bruker venlig å få forandrett designet hele tiden. Så jeg liker egentlig ikke siden så veldig mye. Men det som kan være morsomt med et sånt script er vis man har et design i en spessiel farge og så endres fargen hver gang siden blir oppdatert, men det fører jo til at siden tar lenger tid å loade, så det er ikke alltid så smart. Endret 22. januar 2006 av 100smiles Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Samtlige "design" var (er) stygge som djevelen selv, og at det kommer et nytt støggt design for hver gang du gjør noe gjør ikke saken bedre. Skal man ha en stilvelger på siden skal du kunne velge mellom faste stiler, som forblir der til neste gang du endrer. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Som folk sier var det ikke spesielt pene design. Dessuten så er det forvirrende dersom siden flytter og forandrer påp menyen og du må finne den på nytt for hver gang du gjør noe Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Ja, de var stygge, men hey! systemet funker og sidene har nesten samme tittel som mine I tillegg brukes det ASP.NET Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 ..I tillegg brukes det ASP.NET 5483679[/snapback] Det er ikke noe galt med ASP.NET, det påvirker jo ikke brukeren noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå