Thomaz123 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg skal kjøpe meg ny kabel fra xboxen til plasma tven min. Men jeg vet ikke kass som er best av komponent eller scart med RGB Komplett hadde også en kabel med begge disse på til halvparten av prisen på den scart kabelen:s Komponent kabel: Monster Xbox XGL400 Component Scart med RGB: Monster Xbox XGL200 AV RGB Scart Den litt tvilsomme "multikabelen": Joytech Digital AV Cable Pack for Xbox Noen som vet va som er best?? jeg har ikke så veldig lyst å kjøpe ein kabel til 900 eller 600 vis jeg kan få en like god til 290... Lenke til kommentar
raysv Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Komponent kabelen gir bedre bilde enn scart RGB! Man bør vist styre unna joytech kabelene, de fleste sier faktisk at den orginale komponent kabelen fra MS er den som gir best bilde, hvertfall i forhold til prisen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei Thomaz123 Monster Xbox XGL400 Component Video og Audio er å anbefale framfor de to andre alternativene du listet opp. Lykke til med en bedre gamexperience med ny signalkabel Lenke til kommentar
Thomaz123 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Hei..tusen takk for svar!! Jeg bruker ikke xboxen så veldig mye så..er d veldig stor forskjell på den monster kabelen og den joytech kabelen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå