graks Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) jeg lurer på om jeg har feil på skjermkortet mitt.mitt geforce 6600gt,gir ut sikkelige mørke farger.min crt skjerm røk i går,så fikk jeg låne meg en 15 lcd dell skjerm.har brukt den på den pc som den vanligvis brukes på og den er mye lysere en det jeg får på min.kan jeg ha noe galt med skjermkortet mitt forde at alle skjermer jeg kobler på blir så utrulig mørk? skal kjøpe meg en Samsung Syncmaster 930BF,i slutten av januar.begynner og lure på om det er skjermkortet mitt som har ødelagt mine 2 siste crt skjermer. kan det stemme? Endret 22. januar 2006 av graks Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 jeg lurer på om jeg har feil på skjermkortet mitt.mitt geforce 6600gt,gir ut sikkelige mørke farger.min crt skjerm røk i går,så fikk jeg låne meg en 15 lcd dell skjerm.har brukt den på den pc som den vanligvis brukes på og den er mye lysere en det jeg får på min.kan jeg ha noe galt med skjermkortet mitt forde at alle skjermer jeg kobler på blir så utrulig mørk? skal kjøpe meg en Samsung Syncmaster 930BF,i slutten av januar.begynner og lure på om det er skjermkortet mitt som har ødelagt mine 2 siste crt skjermer. kan det stemme? 5479213[/snapback] Det er vel lite trolig at skjemkortet ødelegger skjermer. Har du forsøkt noe så enkelt som å stille på brightness i driveren? Lenke til kommentar
graks Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) hvordan gjør jeg det?. har økt verdiene på fargendringer på skjermkortet,det er det eneste jeg har funnet ut man kan gjøre.har økt lys styren fra 100 til 107%.det skal virkelig ikke være nødvendig og øke lyst styrken for og kunne se noe på skjemen. synes ikke bilde blir like bra når man endrer på farge instillingene på skjermkortet.når jeg ser på film,og det er morgen i filmen ser det ut som ettermiddag på skjermen min. er 270 cd/m2 bra i lys styrke på en 19" lcd monitor? Endret 22. januar 2006 av graks Lenke til kommentar
AkselJ Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) prøvd å endre brightnes i selve skjermen da? edit: leif Endret 22. januar 2006 av AkselJ Lenke til kommentar
graks Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 lysstyrken står på max på skjermen.[ quote=AkselJ,22/01-2006 : 13:12] prøvd å endre brightnes i selve skjermen da? edit: leif 5479385[/snapback] Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 altså, skjermkortet kan ikkje ødlegga noe, men Dell skjermer e noe dritt.. Prøv ein aen skjerm då får du nokk skikklige fargar tebake Evnt. still litt på fargane på menyen på skjermen! Lenke til kommentar
Crossy Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Dell skjermer er bra Tror ikke det har noe med skjermen å gjøra da den er lysere på en annen pc. Prøvd å reinnstallert driveren til skjermkortet? Eventuelt prøvd med et annet skjermkort..? Endret 22. januar 2006 av Crossy Lenke til kommentar
graks Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 hadde aldri det problemet når jeg hadde ati skjermkort,vet ikke om det har noe og si.jeg hadde en 20" eizo crt skjerm,som røk på lørdag.får det samme problemet på dell skjermen som jeg hadde med eizo skjermen.håper det blir bedre med den nye samsung skjermen,vist ikke bytter jeg ut mitt geforce 6600gt kort med et annet kort.skal kjøpe meg nytt kort snart uansett. altså, skjermkortet kan ikkje ødlegga noe, men Dell skjermer e noe dritt..Prøv ein aen skjerm då får du nokk skikklige fargar tebake Evnt. still litt på fargane på menyen på skjermen! 5479458[/snapback] Lenke til kommentar
Crossy Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg personlig tror det er skjermkortet Har du ikke noen kamerater du kan låne et av bare for å sjekke? Lenke til kommentar
graks Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 nei har ingen som har et pci-express kort liggende.skal bytte ut mitt 6600gt i mars uansett med et 7800gt kort.blir nok bedre med nytt skjermkort. Jeg personlig tror det er skjermkortet Har du ikke noen kamerater du kan låne et av bare for å sjekke? 5479566[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå